//
کدخبر: ۴۸۴۵ //

اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل کمبود اعتبار دارد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ‌اردبیل با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان ‌کمبود اعتبار دارد، گفت: باید با همکاری و همدلی یکدیگر در راستای توسعه بخش ورزشی استان گام برداریم.

اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل کمبود اعتبار دارد

 به گزارش فرتاک نیوز،محمدرضا برادران بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان خلخال اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی خلخال در دستیابی به اهداف عالی ورزش کشور و نهادینه شدن ورزش همگانی در بین اقشار مختلف نقش بسیار موثری داشته و موفق به برگزاری 83 برنامه عمومی ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی شده ‌که این حرکت یک گام بزرگ در راستای توسعه ورزش این شهرستان به شمار می‌آید.

وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان به 600 نفر رسیده و با وجود کمبود اعتبارات در دستگاه ورزشی استان و شهرستان، این شهرستان در برگزاری برنامه‌های ورزشی مدیریت بسیار خوب و قابل قبولی انجام داده ‌که شایسته تقدیر و قدردانی است و امیدواریم این وضعیت به همین منوال ادامه یابد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اگر بتوانیم با همکاری و همدلی یکدیگر در راستای توسعه بخش ورزشی استان گام برداریم، به طور حتم نتایج موثر و مفیدی را شاهد خواهیم بود و در نتیجه می‌توانیم سلامتی مردم را نیز تضمین کنیم، چرا که ورزش در زندگی و سلامت افراد نقش مهمی دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: 2 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری برنامه‌های ورزش‌های همگانی استان اردبیل هزینه شده ‌که فقط 170 میلیون ریال از سوی اعتبارات دولتی تامین و مابقی از محل کمک و مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

مرتضی تاج‌مهر افزود: امیدواریم بتوانیم با تامین اعتبارات مورد نیاز و کافی ورزش‌های همگانی را در سطح استان اردبیل ترویج داده و برای رشد و توسعه این ورزش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، چرا که ورزش همگانی می‌تواند سبب تقویت روحیه افراد شده و  از هر رده سنی طرفدار داشته باشد.

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر بتوانیم ورزش‌های همگانی را در بین مردم توسعه و ترویج دهیم، به طور حتم شاهد افزایش نشاط و شادابی در جامعه خواهیم بود و علاوه بر آن سطح آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت که این موارد می‌تواند کمک شایانی در راستای رسیدن به جامعه‌ای سالم باشد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان