//
کدخبر: ۱۶۶۵۴ //

تقدیر حیدرپور از ریاست و کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری استان مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با ارسال تقدیر نامه ای از ریاست و کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری تشکر نمود.

تقدیر حیدرپور از ریاست و کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری استان مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با ارسال لوح تقدیری از رئیس و کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری بخاطر حضور منظم و شایسته در فعالیت‌های فنی، آموزشی و ترویجی استان مازندران تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای دکتر مرتضی گل‌محمدی رئیس محترم پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری 

 

شکر شایان نثار ایزد منان که توفیق را رفیق راهتان ساخت تا با عزم جدی و پشتکار مضاعف خود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های علمی و فنی موجود در راستای اجرای نظام نوین ترویج به منظور توسعه کشاورزی دانش محور، ارتقای دانش و مهارت کارشناسان مروج و بهره برداران، همکاری مستمر و ویژه‌ای با سازمان جهاد کشاورزی داشته‌اید. 

 

photo_2017-03-26_14-25-45

 

به همین بهانه ضمن نکوداشت زحمات صادقانه شما و همه محققین ارجمند که حضوری منظم و شایسته در فعالیت‌های فنی، آموزشی و ترویجی در سطح استان مازندران داشته‌اند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم.

 

امید است با استعانت از درگاه خداوند بزرگ و جدیت و پشتکار خود در تحقق اهداف عالیه نظام، توسعه پایدار کشاورزی، سلامت و امنیت غذایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش موفق باشید.

 

دلاور حیدر پور - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان