//
کدخبر: ۱۶۶۱۹۰ //

استاندار قزوین: بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت شبکه‌های آب شرب بهداشتی برخوردارند

استاندار قزوین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان قزوین از نعمت شبکه‌های آب شرب برخوردارند.

استاندار قزوین: بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت شبکه‌های آب شرب بهداشتی برخوردارند
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالمحمد زاهدی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه به بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: این دستاوردها به هیچ عنوان قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی ابراز کرد: در حوزه برق استان قزوین طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیری بوده به طوری که قبل از انقلاب ۷۲ روستا از نعمت برق برخوردار بودند ولی امروز این آمار به ۸۳۰ روستا رسیده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی فقط قزوین اب شرب بهداشتی داشت ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی از نعمت شبکه‌های آب برخوردارند که این هم از دستاوردهای انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی رشد چشمگیری داشتیم و فضاهای ورزشی که ایجاد شده و توسعه یافته به هیچ عنوان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست که این مطلب بیانگر عملکرد خوب ما در انقلاب بوده است.

زاهدی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی هیچ شهر و روستایی در استان قزوین گاز نداشت ولی امروز به برکت انقلاب همه شهر و روستاهای استان قزوین این انرژی را دارند.

وی با اشاره به اینکه جمع تولیدات کشاورزی استان قزوین بیش از ۴ میلیون تن بوده که ۴/۵ درصد تولیدات کشور را تولید می‌کند، بیان کرد: امار فوق نشان می‌دهد استان ما چه نقش عمده‌ای در امنیت غذایی مردم ایران دارد.

استاندار قزوین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان قزوین از نعمت شبکه‌های آب شرب برخوردارند.

زاهدی یادآور شد: قبل از سال ۵۷ قزوین فقط یک شهرک تولیدی داشت ولی اکنون با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شهرک‌های صنعتی مختلفی دارد که این مهم نیز به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین در حمل و نقل جاده‌ای شاهد رشد خوبی بوده و اکنون ۲۵۰۰ کیلومتر راه‌های روستاها آسفالت شده در حالی که قبل انقلاب اینگونه نبود.

وی ابراز کرد: در استان قزوین ایجاد راه‌آهن قزوین به رشت، دو خطی شدن راه‌آهن قزوین به زنجان و همچنین مطالعات ایجاد راه‌آهن قزوین به ساوه انجام شده که با راه‌اندازی آنها وضعیت حمل و نقل این استان بهتر می‌شود.

زاهدی ابراز کرد: اگر همراهی مردم در تحمل سختی‌ها و مشقت‌ها نبود و آنها با مسوولان در اجرای پروژه‌ها کمک نمی‌کردند این همه رشد و پیشرفت حاصل نمی‌شد.

استاندار قزوین یادآور شد: امروز مدام دشمنان تلاش می‌کنند نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهند و عنوان می‌کنند انقلاب اسلامی توان رفع مشکلات مردم را ندارند در حالی که این همه رشد و پیشرفت فقط با ایجاد چنین انقلابی می‌توان به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: دولت زمانی که شروع به کار کرد یک کشور ویران شده را سال ۵۷ تحویل گرفت ولی امروز در هر عرصه‌ای شهرها و روستا در حال توسعه و آبادانی هستند.

استاندار قزوین ابراز کرد: امروز استان قزوین وضعیت بسیار خوبی دارد ولی هنوز در مسایل مختلف مشکل داریم که باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با اتخاذ راهکارهایی آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به بیمارستان یک هزار تختخوابی در قزوین بیان کرد: زمین احداث این بیمارستان آماده شده و در آینده احداث می‌شود تا خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه دهد.

استاندار قزوین یادآور شد: ملتی که سال ۵۷ با دست خالی به رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد و وحدت به پیروزی رسیده امروز نیز می‌تواند دشمنان را که جنگ اقتصادی به پا کردند، شکست دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان