//
کدخبر: ۱۵۳۶۲۵ //
فرماندار سیروان:

طرح هادی پس از ۲۲ سال در پنج روستای سیروان اجرا می شود

فرماندار سیروان گفت: پس از 22 سال برای پنج روستای این شهرستان که در حوزه سد سیمره قرار دارند، طرح هادی روستایی تصویب شده و اجرا می‌شود.

طرح هادی پس از 22 سال در پنج روستای سیروان اجرا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان گفت: این پنج روستا بدلیل قرارگیری در حوزه سد سیمره با ممنوعیت قانونی مواجه بوده و اجرای هر گونه کار عمرانی در آنها امکانپذیر نبود.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده در سطح ملی و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و امور آب استان ایلام، ممنوعیت قانونی اجرای طرح های عمرانی در این پنج روستا برداشته شده و طرح هادی آنها به تصویب رسید.

فرماندار سیروان گفت: این پنج روستا شامل چم جنگل، چم ریوته، دار بلوط و ظهیری علیا و سفلی است که عدم اجرای طرح هادی در آنها مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده بود.

رحیمی‌مقدم ادامه داد: اکنون در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی دولت تدبیر و امید و با موافقت وزارت نیرو، تراز آب سد سیمره تغییر داده شد تا این روستاها از حریم سد خارج شده و ممنوعیت قانونی اجرای طرح‌های عمرانی در آنها برداشته شود.

وی افزود: در این راستا طرح هادی این پنج روستا روز گذشته در نشست بررسی طرح‌های هادی استان ایلام تصویب شد و بزودی عملیات جدول‌کشی، گذربندی، آسفالت معابر، تسطیح و از همه مهم‌تر گازرسانی به این روستاها انجام می‌شود.

فرماندار سیروان گفت: علاوه بر این طرح هادی روستاهای قاضی خان علیا و سفلی، دوگر، عمارت، بوژان، چشمه خزانه و سراب کارزان نیز مورد بازنگری قرار گرفت که به این ترتیب تمامی 58 روستای این شهرستان صاحب طرح هادی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان