//
کدخبر: ۱۶۵۸۲۸ //

تور دوچرخه‌سواری به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در گیلان برگزار شد

تور دوچرخه‌سواری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی این استان در گیلان برگزار شد.

تور دوچرخه‌سواری به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در گیلان برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تور دوچرخه‌سواری به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار شد.

رئیس پلیس راهور گیلان در حاشیه این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به ایام مبارک دهه فجر، برنامه تور دوچرخه‌سواری در گیلان برگزار شد و دوچرخه‌سواران از گلزار شهدای رشت تا گلزار شهدای گمنام لاهیجان را رکاب زده و در این برنامه شرکت کردند.

سرهنگ محمدرضا محمدی به شرکت 40 نفر دوچرخه‌سوار در این برنامه نشاط‌آور اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت نشاط‌آور با حمایت هیئت دوچرخه‌سواری استان گیلان و با همکاری فرماندهی انتظامی این استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواران با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و کاورهای سبز، سفید و قرمز در این برنامه پوشش داده شدند ابراز داشت: شعار اصلی این برنامه "افتخار به گذشته و امید به آینده" بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

محمدی گفت: هم‌زمان با رسیدن این دوچرخه‌سواران به لاهیجان با استقبال خوب مردم لاهیجان، مسئولان این شهر نظیر نمایندگان مجلس، فرماندار و شهردار لاهیجان روبه‌رو شدند و بنده از زحمات شهردار محترم لاهیجان نیز در این راستا تشکر می‌کنم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان به اهداف این برنامه نشاط‌آور اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت فعلی جامعه که برخی افراد با تحرکات مختلف در فضای مجازی و جامعه، سعی در نا امید کردن مردم دارند، این برنامه نشاط‌آور اجرایی شد.

محمدی به حمایت شهردار لاهیجان در بسیاری از برنامه‌های اینچنینی اشاره کرد و گفت: بنده از زحمات و حمایت‌های شهردار لاهیجان که در بسیاری از برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌خوبی حمایت و استقبال می‌کند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای درست فرهنگ دوچرخه‌سواری و ارتباط مستقیمی که با مساله ترافیک دارد ابراز داشت: این برنامه موجب افزایش شور و نشاط شده و معتقدیم که باید به تغییر ذائقه مردم در جهت زیست‌محوری توجه بیشتری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۸۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان