//
کدخبر: ۱۶۵۶۱۸ //

نخستین کافه کتاب انقلاب در ساری افتتاح شد

نخستین کافه کتاب انقلاب در خیابان انقلاب ساری با هدف دوستی و پیوند مردم با کتاب افتتاح شده است.

نخستین کافه کتاب انقلاب در ساری افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرزو ولیپور عصر امروز در افتتاحیه اولین کافه کتاب انقلاب در پارک شهرداری ساری اظهار کرد: اولین کافه کتاب خیابانی انقلاب در خیابان انقلاب ساری افتتاح شد و هدف ما دوستی و پیوند مردم با کتاب و کتابخانه است.


وی با بیان اینکه اداره کتابخانه‌ها از هر فرصتی برای آشنایی مردم با کتاب استفاده می‌کند، افزود: با توجه به اینکه موکب کتابخوانی در ایام محرم یک روز بود گروه‌های مختلف مردم مراجعه کردند و استمرار این موکب را خواستار بودند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر کافه کتاب را کتاب‌های انقلابی در خصوص این ایام در این پیاده‌رو و در دل مردم راه اندازی شد تا مردم در این ایام به کتابخانه بیایند.


این مسؤول بیان کرد: اهداف راه‌اندازی کافه کتاب که مردم فاصله خود را با کتاب ‌و کتاب‌خوانی نزدیک ببینند و پیش بینی می‌شود استقبال خوبی در دو روز آینده شود.

ولیپور با اشاره به اینکه کافه کتاب به مدت سه روز برپا است، گفت: ۷۰ عنوان کتاب در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و موضوعات روز کشور است و کتاب‌ها در قالب منو خاصی تنظیم و به مهمان‌ها تقدیم می‌شود و دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده‌ می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران اظهار کرد: کافه کتاب ابتکار خلاقانه و مبتکرانه با طعم و چاشنی کتاب و نوشیدنی است که فضا را برای جوانان تلطیف می‌کند و کار بسیار زیبایی بوده است.


سمیه قاسمی طوسی افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی اضطراب و نگرانی را در حوزه‌های مختلف برای کسانی که متولیان فرهنگی هستند ایجاد کرده و برای مردم نگرانی به وجود آورده است فضای کافه کتاب موجب تغییر نگرش نسبت به کتاب و باورشان را نسبت به مسائل فرهنگی عوض می‌کند.


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه مردم باید با کتاب آشتی کنند، اظهار کرد: باید در حوزه‌های مختلف نوع نگرش را نسبت به کتابخوانی بهبود ببخشیم و در همه حوزه‌های مختلف اطلاعات کافی داشته باشیم.


عیسی قاسمی طوسی افزود: باید با مطالعه خود را مطلع به دانش کنیم تا در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم تا سرانه مطالعه بالا برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان