//
کدخبر: ۱۶۴۸۵۵ //

نقاط حادثه خیز سواحل رودخانه های خوزستان شناسایی شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان باید نقاط حادثه خیز سواحل رودخانه های استان را شناسایی و وضعیت آنها را ساماندهی کند.

نقاط حادثه خیز سواحل رودخانه های خوزستان شناسایی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی حسین حسین‌زاده شنبه شب در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت سیل در استان خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: بی شک در هر فعالیتی که از سوی مدیران دولتی صورت می گیرد، حضور مردم باعث اثرگذاری بیشتر این چنین فعالیت هایی می شود. مدیران تنها در کنار مردم می توانند مشکلات موجود را مرتفع کنند. مردم جامعه بسیار فهیم و وفادار هستند و تلاش های صادقانه مدیران را درک و قدر آنها را می دانند.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که بر اثر بروز سیل در استان رخ داد، افزود: در چنین وضعیتی مدیران دولتی باید هوای مردم را داشته باشند، فرمانداران باید وضعیت را به درستی بررسی و تحلیل مناسبی برای اقدامات خود داشته باشند. متولیان سازمان آب و برق استان نیز باید فعالیت های خود را با نگاهی دوراندیشانه انجام دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: سازمان آب و برق خوزستان باید نقاط حادثه خیز سواحل رودخانه های استان را شناسایی و وضعیت آنها را ساماندهی کند. لایروبی رودخانه ها و رسیدگی به وضعیت زهکش های اصلی در مناطق کشاورزی استان باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد؛ در این خصوص یک دورنمای چندساله معین و هر میزان اعتبار و زمان نیاز است لحاظ شود.

حسین زاده اظهار کرد: ساماندهی منطقه ای در استان به عهده فرمانداران است؛ فرمانداری ها امکانات زیادی در اختیار ندارد اما باید بتواند در شرایط بحرانی وضعیت موجود را کنترل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان