//
کدخبر: ۱۶۴۴۰۵ //

آیت‌الله خاتمی: مردم اصفهان علمدار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند

امام‌جمعه موقت تهران گفت: اصفهان در یک روز بیش از 300 شهید را تقدیم به انقلاب کرد، اصفهانی‌ها وفادارای خود نسبت به انقلاب نشان داده‌اند و همیشه علمدار این نظام بوده‌اند.

آیت‌الله خاتمی: مردم اصفهان علمدار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله سید احمد خاتمی امشب در  یادواره شهدای بنی‌فاطمه با بیان اینکه بزرگداشت شهدای بنی‌فاطمه با ایام فاطمیه مصادف شده است، مصادف شده است  اظهار کرد: این همان نشانه حقانیت است، درود خداوند به افراد این محله که چنین جوانانی را تقدیم انقلاب کردند.

عضو مجمع خبرگان رهبری ادامه داد: این مراسم به خوبی برگزار شد و در شان شهدا بود؛ خاطره‌گویی پدر شهید کوچک حادثه تروریستی اهواز بسیار مهم است این مایه افتخار است که شهید 4 ساله لبیک یا حسین بگوید و دم از مرگ بزند.

وی اضافه کرد: تمامی مجالسی که برای شهدا برگزار می‌گردد هدفمند است، اگر در این مجالس از مردمان سوأل کنید که چرا پای در این مراسمات می‌گذارند قطعا جوابی جزء اینکه برای ادامه دادن راه شهدا به میدان آمده‌اند نخواهید شنید.

 خاتمی اذعان داشت: در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم، دین در ایران بسیار غریب بود که با شهامت و رشادت و از جان گذشتگی شهدا دین مبین اسلام حاکم شد.

عضو مجمع خبرنگان ادامه داد: عده‌ای می‌گفتند که دین اسلام باعث خواهد شد که روند رو به رشد ملت تخریب شود و دین تحرک آن‌ها را می‌گیرد، اما همه دیدند که شهدا آبرو و عزت به دین دادند و دین نشان داد که جامعه را زنده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی همچون آتش زیر خاکستری است که هر روز بیش از پیش دودمان دشمنان را به آتش خواهد کشید؛ دین و بیداری اسلامی که توسط شهدا بنا نهاده شده است، باعث سربلندی می‌شود که کشور ایران طبق قوانین اسلام اداره شود و جامعه صد درصد اسلامی را شاهد باشیم.

 خاتمی اضافه کرد: عده‌ای هستند که قدر فضای دینی را نمی‌دانند و باید به آن‌ها بگویم ضرر خواهند کرد، آنان باید از شهدا شرم کنند و بدانند این وضعیت کشور به راحتی به دست نیامده است.

عضو مجمع خبرگان با بیان اینکه در زمان پهلوی ایران برده‌ی غربی‌ها بود گفت: در خاطرات رئیس جمهور آمریکا آمده است که شاه پهلوی از سفارت آمریکا دستور می‌گرفته است و برای آن‌ها نوکری می‌کرده، اما به مردم خود فحاشی می‌کرده و ایرانیان را حتی آدم نیز حساب نمی‌کرده است

وی ادامه داد: به خودتان ببالید که در کشوری زندگی می‌کنید که مستقل‌ترین کشور جهان است، خود آمریکا برده‌ی سرمایه داران صهیونیسم است، اما مردم ایران آزادانه در تمام انتخابات شرکت می‌کنند،  این جریانات در آمریکا صرفاً ظاهری است و دموکراسی‌های غربی‌ها فقط ظاهر دارد و درون آن هیچ خبری نیست.

 خاتمی خطاب به مردمان اصفهان گفت: اصفهان در یک روز بیش از 300 شهید را تقدیم به انقلاب کرد، اصفهانی‌ها وفادارای خود نسبت به انقلاب نشان داده‌اند و همیشه علمدار این نظام بوده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به یاری خداوند و کوری چشم دشمنان به 40 سالگی رسیده و همچنان بزرگ خواهد شد و ظهور حضرت قائم(عج) در دوران نظام جمهوری اسلامی اتفاق خواهد افتاد و انقلاب به دست صاحب واقعی خود خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ششمین یادواره 210 شهید هیئت بنی‌فاطمه اصفهان با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد، در این مراسم از شناسنامه ملی شهید علی‌اکبر اژه‌ای رونمایی شد همچنین پدر شهید خردسال، طه اقوامی نیز با روایت خاطراتی از فرزند خود و حادثه تروریستی اهواز مراسم را ادامه داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان