//
کدخبر: ۱۶۴۳۹۹ //
همزمان باچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱پروژه بهداشتی، درمانی در استان کرمانشاه

دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح 11 پروژه بهداشتی درمانی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 11پروژه بهداشتی، درمانی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مرادی گفت:۱۱پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۳میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود

وی در ادامه افزود:به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عملیات اجرایی یک پروژه در حوزه سلامت آغاز و ۱۰ پروژه نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی به عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر اشاره کرد و افزود:این عملیات با اعتبار ۱۰۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آغاز می شود

وی همچنین ازافتتاح مرکز جامع سلامت شهری امام خمینی( ره) سنقر و کلیایی با اعتبار بیش از ۸ میلیارد ریال وبهره برداری از مرکز جامع سلامت شبانه روزی ماهیدشت با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال که با همکاری بنیاد علوی و وزارت بهداشت احداث شده خبر داد.

دکتر مرادی تصریح کرد:پایگاه سلامت شهری تازه آباد با ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و پایگاه فوریتهای پزشکی ازگله با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از پروژه های آماده افتتاح در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی است.

این مسئول در ادامه به افتتاح پانسیون پزشکان متخصص هرسین با ۳ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و افزود: بهره برداری از خانه های بهداشت باقر آباد ، تنگ شوهان و کندهر اسلام آباد غرب ، خانه بهداشت برده رش بازان جوانرود و کولسوند گیلانغرب جمعا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در این ایام است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان