//
کدخبر: ۱۶۳۸۷۹ //
مدیرکل استاندارد استان گلستان:

۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان گلستان صادر شد

مدیرکل استاندارد استان گلستان از صدور ۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی و خدماتی استان گلستان، در ۱۰ ماهه سال ۹۷ خبر داد.

۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان گلستان صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی اظهار کرد: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولیدکننده یا ارائه‌ کننده خدمت به رعایت ضوابط و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان در مصرف‌کننده است.

وی افزود: امسال در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان گلستان، ۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر شد.

فرمانی ادامه داد: از ۶۴ پروانه صادر شده برای واحدهای تولیدی استان، تعداد ۶۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و دو پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

دبیر شورای استاندارد استان گلستان با اشاره به این که پروانه‌های صادر شده در زمینه خدمات، بسته‌بندی و سلولزی، خودرو و نیروی محرکه، صنایع غذایی و کشاورزی، شیمیایی، ساختمانی و معدنی، نساجی و چرم و برق و الکترونیک  بوده است، خاطر نشان کرد: هرچه در زمینه گسترش استانداردسازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود، اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان گلستان تصریح کرد: در مدت این ۱۰ ماه هم ۲۶۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری تعین تکلیف شدند.

وی با اشاره به این که رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی -خدماتی شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان