//
کدخبر: ۱۶۳۴۳۸ //

باید به صورت ویژه از حافظان نظم و امنیت بازار تشکر کرد

نشست فعالین اقتصادی استان کرمانشاه با معاون قوه قضاییه در سالن شهدای دولت برگزار شد.

باید به صورت ویژه از حافظان نظم و امنیت بازار تشکر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست رضا سلیم ساسانی نماینده اتاق بازرگانی و اتاق اصناف ضمن گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید به صورت ویژه از حافظان نظم و امنیت بازار و تجار تشکر کرد.

وی افزود: اقتصاد سبب قوام جامعه است که نقش ستون میانی خیمه را ایفا می کندو خداوند متعال در سوره نساء ، مال را عامل مقاومت، قیام و استقامت معرفی می نماید.

ساسانی در ادامه اصناف و بازاریان را رکن اساسی اقتصاد در جامعه برشمرد و افزود: اصناف و بازاریان از دیرباز نقش به سزایی را در تحولات و رویدادهای کشور ایفا نموده اند.

وی افزود: اتاق اصناف به نمایندگی از بخش خصوصی نقش مهمی در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری بر عهده دارد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در ادمه به اهمیت جایگاه ویژه حقوق تجار، بازرگانان و اصناف اشاره کرد و افزود: رسیدگی تخصصی، دقیق، سریع و کم هزینه دعاوی تجار و بازرگانان جز توقعات این قشر جامعه از قوه قضایه به شمار می آید.

وی در ادامه روابط اقتصادی صحیح، شفاف و قانونمند و همچنین ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در بازار را جز انتظارات قوه قضاییه از تجار و بازرگانان نامید.

نماینده اتاق بازرگانی کرمانشاه در ادامه از ضرورت نیاز به تاسیس و استقرار دادگاه های ویژه اقتصادی توسط دستگاه محترم قضایی با همکاری و تعامل مستمر بخش خصوصی سخن گفت و ادامه داد: رسیدگی به دعاوی بخش خصوصی با دستگاه اجرایی و رسیدگی به جرائم مرتبط با فعالیت های تجاریدر این دادگاه می توانند تا حد زیادی به بهبود محیط کسب و کار کمک کند.

ساسانی در پایان افزود: بدیهی است که تاسیس مجتمع مذکور با گذشت زمان و کسب تجربه در سنوات آینده به مراتب بهتر و مطلوبتر می تواند منشاءخدمت برای جامعه گردد و از این رو صبر و شکیبایی متناسبی را می طلبد که با مستقر شدن محاکم مذکور ایرادات اجتماعی موجود مرتفع گرددو نهایتاً بازار در مسیرآرامش اقتصادی معقولی قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان