//
کدخبر: ۱۶۲۵۱۸ //
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه:

افزایش گشت های پلیس در ایام نوروز / استقرار ۴۰ کانکس در کنار محل اقامت مسافران

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با اشاره به تدابیر پلیس کرمانشاه برای نوروز 98، گفت: افزایش گشت از 294 مورد در روز به 414 مورد یکی از برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

افزایش گشت های پلیس در ایام نوروز / استقرار 40 کانکس در کنار محل اقامت مسافران
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رضا امانی اظهار داشت: برای ایام نوروز 98، پلیس برنامه های زیادی را پیش بینی کرده است و با همه توان همانند سال های اخیر برای تامین امنیت مسافران نوروزی تلاش می کند.  

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات مهمی که برای این ایام استقرار 40 کانکس پلیس در کنار محل اقامت مسافران و اماکن گردشگری است.

سرهنگ امانی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت هرچه بهتر مسافران نوروزی، طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 14 فروردین سال آینده به اجرا درمی آید.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، تهیه طرح ترافیکی، فعال کردن قرارگاه استانی امام علی(ع)، نظارت مستمر بر فعالیت هتل ها و مهمانپذیرها، تجمیع مرکز 110 پلیس و استقرار واحدهای گشتی و کانکس های راهنمایی پلیس در ورودی شهرها را از دیگر اقدامات پیش بینی شده عنوان کرد.

وی ادامه داد: نوسازی علائم رانندگی، اجرای مقررات ترافیکی، نظارت بر کار اسباب کشی منزل و سرکشی از نقاط خلوت دیگر کارهایی است که برای نوروز 98 پیش بینی شده است.

سرهنگ امانی در پایان گفت: در خصوص فعالیت خانه های مسافر نیز از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس و همکاری اداره کل میراث فرهنگی موضوع را بررسی و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان