//
کدخبر: ۱۶۰۷۹۴ //

برگزاری مراسم رونمایی از پوستر رسانه های دیجیتال اقوام ایرانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم رسانه های دیجیتال اقوام ایرانی در ۱۵ اسفندماه خبر داد.

برگزاری مراسم رونمایی از پوستر رسانه های دیجیتال اقوام ایرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

  رحیم جعفری گفت:جشنواره اقوام به طور عمده در دو بخش دیجیتال و اقوام ایرانی انجام می گیرد که زمان برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال ۱۵اسفند است

 جعفری زمان ارسال آثار را تا ۲۵بهمن اعلام کرد و افزود: این جشنواره با هدف شناساندن آثار و محصولات اقوام ایرانی و ارائه ظرفیت های مربوط به اقوام، آداب و رسوم مختلف و تقویت دایره وحدت برگزار می شود

  جعفری گفت:در جشنواره دیجیتال اقوام به دنبال این هستیم که مواریث و هویت آنهارا نشان دهیم و فضای نشاط،و بالندگی را ایجاد کنیم و این رقابت باعث رشد و تعالی می شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پایگاه اینترنتی،نرم افزار و شبکه های اجتماعی،بازیهای تلفن همراه،هنرهای دیجیتال، و نرم افزارهای تلفن همراه را از جمله بخش های این جشنواره اعلام کرد.

پریسا محمدی معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم فضای مجازی را یکی از ضروریات دنیای امروز بر شمرد وافزود:رسانه های دیجیتال در استان کرمانشاه پیشرو هستند و در معرفی اقوام و آثار تولید شده،برنامه های خاصی را ارائه خواهیم داد. معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موسسه اندیشمندان شریف و گلا تک به عنوان اجرا کنده طرح نام برد و افزود:علاقه مندان می تواند آثارخود را تا ۲۵بهمن  ماه به آدرس اینترنتی www.aghwam.ir ارسال نمایند.

photo_2019-01-16_14-39-12

photo_2019-01-16_14-39-18

photo_2019-01-16_14-39-28

photo_2019-01-16_14-39-46

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان