//
کدخبر: ۱۵۹۵۰۳ //

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات فتح میمک + تصاویر

بهرام طاهری مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش از برگزاری مراسم سالروز فتح میمک خبر داد.

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات فتح میمک + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگرد بهرام طاهری گفت: مراسم سالروز عملیات پیروزمندانه میمک با حضور مردم و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا در محل یادمان شهدای میمک استان ایلام برگزار شد.

سالروز عملیات فتح میمک

طاهری در ادامه افزود : عملیات باز پس گیری میمک اولین عملیات نظامی مهم و نسبتا گسترده نیروهای مسلح در مقابل عراق بود این عملیات به فرماندهی ارتش و با شرکت دلاورمردان تیپ یک لشکر ۸۱زرهی و هوانیروز ارتش و سایر نیروهای مسلح و سلحشوران ایل خزل در روز ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۹ آغاز شد و به اولین پیروزی رزمندگان منجر شد و موجب افزایش روحیه نیرو های مسلح و مردم گردید.

طاهری تصریح کرد : ارتش بعث عراق در آن زمان از عدم حضور نیروهای مسلح ایران در پاسگاه های مرزی (هلاله) و (نی خضر) استفاده کرد و در اولین تک نظامی خود ارتفاعات میمک را به تصرف خود در آورده بود ،لکن مقاومت و نبرد و حماسه نیروهای مسلح و عشایر غیور با کمک شهیدان کشوری و شیرودی موجب شد تلاش دشمن به شکست بیانجامد.

سالروز عملیات فتح میمک

شایان ذکر است در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه استان ایلام و استانداری و امیر دربندی از دلاورمندان هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداختند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان