//
کدخبر: ۱۵۸۹۴۶ //

رستوران بازی فکری در کاشان افتتاح شد

با حضور فرماندار ویژه کاشان اولین رستوران بازی های فکری مدارس در کاشان افتتاح شد.

رستوران بازی فکری در کاشان افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

،اولین رستوران بازی های فکری مدارس ابتدایی با حضور  فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان در دبستان پسرانه سماء تحت نظارت و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح گردید.

 

علی اکبر مرتضایی در این بازدید  با حضور در جمع دانش آموزان تاکید کرد: آینده سازان جامعه  احترام به والدین و  تلاش و کوشش برای رسیدن به مدارج عالیه در جهت پیشرفت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران  را سرلوحه خود قرار دهند.

از جمله اهداف افتتاح این مجموعه، آموزش مهارت تفکر منطقی، پرورش قدرت حل مسئله، افزایش سرعت عمل و دقت، پرورش مهارت های خلاقیت و اعتماد به نفس، بالابردن قدرت تمرکز، آشنایی دانش آموزان با مفاهیم هندسی، آموزش الگوها، و همچنین بالابردن قدرت استدلال در بین دانش آموزان است دانست .

 این مجموعه خلاقیتی در فضایی 100متری با 250 بازی فکری در 50 نوع مختلف و در محیطی شاد با هزینه ای بالغ بر 70 میلیون ریال ایجاد شده است.

 در حاشیه این افتتاحیه فرماندار از اتاق مهارت و خلاقیت دبستان با محوریت آموزش سفالگری و بازی خانه ویژه نوآموزان دبستان، کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتر بازدید نمودند.

 

 شایان ذکر است علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان، در برنامه بازدید از مدارس سماء که با همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان صورت پذیرفت، مدارس دخترانه و پسرانه مورد بازدید قرار گرفته و مدیران این دو دبستان گزارشی از فعالیت و وضعیت دبستان در سه ماهه اخیر ارائه نمودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان