تاریخ انتشار: 1397/10/18 21:13
کد خبر: 114585

نیمار می خواهد نشان دهد که می تواند رهبر PSG باشد

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، معتقد است نیمار از حضور در این تیم رضایت دارد.

غیبت چند روزی نیمار در تمرینات به دلیل تعطیلات سال جدید باعث شده توماس توخل در مورد بازی دادن به او مردد باشد اما سرمربی PSG در نهایت تاکید کرد خیلی از شرایط نیمار راضی است.

توخل گفت: "من فکر می کنم در حال حاضر نیمار خیلی خیلی خوشحال است و او بازیکنی حرفه ای، تاثیرگذار بوده که از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارد. از نظر من نیمار در پاری سن ژرمن هم در رختکن و هم در زمین احساس خوبی دارد و با نظم و انضباط فراوان، آماری که مشاهده می کنید را به ثبت رسانده است.

ما خیلی از شرایط نیمار راضی هستیم و من احساس می کنم که او می خواهد نشان دهد که می تواند رهبر PSG باشد و این شرایط برای ما بسیار خوب است زیرا بالاتر از همه چیز، نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است. من باید با خود نیمار صحبت کنم تا دریابم بازی کردن در همه مسابقات برایش خوشایند است یا خیر. در مقابل پونتیوی، نیمار شرایط خوبی از نظر ذهنی و فیزیکی داشت و می خواست 90 دقیقه بازی کند.

باید در مورد زمان بازی کردن نیمار در همه بازی ها صرفه جویی کنیم زیرا مسئولیت این موضوع به طور کامل با من است. اینکه نیمار با شرایط ذهنی مناسب، زودتر به تمینات بازگشته خوشحال کننده است اما من منتظرم او به مرز 100% آمادگی که چند هفته پیش قرار داشت برسد زیرا نیمار بازیکنی تاثیرگذار است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9xrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد خیره‌کننده نیمار در پاری سن‌ ژرمن