//
کدخبر: ۱۵۸۹۳۶ //

بیش از ۱۷۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب در فارس توزیع شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع یک هزار و ۷۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در این استان خبر داد

بیش از ۱۷۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب در فارس توزیع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در 15 روز گذشته 60 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلو 29 هزار تومان در استان فارس توزیع شده است، اظهار داشت: از شهریورماه امسال تاکنون یک هزار و 760 تن گوشت قرمز منجمد در فارس توزیع شده است.

وی بیان کرد: در 15 روز گذشته 10 تن گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب دولتی هر کیلو 37 هزار و 500 در فارس توزیع شده و از شهریورماه تاکنون در مجموع 250 تن گوشت قرمز گرم در این استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع 700 تن گوشت مرغ منجد در یک ماه  گذشته با قیمت هر کیلو هشت هزار و 900 تومان خبر داد و اعلام کرد: قیمت تخم‌مرغ در استان فارس متعادل است و روند نزولی دارد به طوری که در حال حاضر هر کیلو تخم‌مرغ بین هفت هزار و 500 تومان تا هشت هزار تومان به فروش می‌رسد بنابراین نیازی به توزیع تخم‌مرغ در بازار نبوده است.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته 640 تن برنج در استان فارس توزیع شده و از شهریورماه تاکنون در مجموع 3 هزار تن برنج در این استان توزیع شده است، گفت: برنج «1121» با قیمت هر کیلو پنج هزار و 400 تومان و برنج تایلندی با قیمت هر کیلو چهار هزار و 400 تومان توزیع می‌شود.

رحیمی افزود: شکر به قیمت یک هزار و 400 تومان تاکنون 900 تن در استان فارس توزیع شده و تنها در یک ماه گذشته 300 تن شکر در این استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری توزیع می‌شود، گفت: این اقلام با هدف متعادل کردن قیمت‌ها و با توجه به نیاز بازار و تغییرات قیمت آنها در بازار توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: به دلیل خشکسالی تولید گوشت در استان فارس کاهش یافته و همین خشکسالی سبب بالا رفتن هزینه علوفه دام شده و از طرفی نیز نوسانات ارزی در واردات گوشت تاثیر داشته و عوامل دیگری مثل بالا رفتن هزینه کارگری، کشتارگاه و توزیع سبب بالا رفتن قیمت گوشت شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان