//
کدخبر: ۱۵۸۴۴۵ //

۳۶ مورد اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی متخلف در گلستان اعلام شد

مدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: امسال ۳۶ مورد اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی و صنعتی که کالاهای بدون استاندارد یا کالاهای با استاندارد جعلی را ارا‌ئه می‌کردند، تشکیل شد.

۳۶ مورد اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی متخلف در گلستان اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود فرمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 3 ماه گذشته با بازدید از مراکز تولید وعرضه در استان گلستان 36 پرونده تشکیل شد که این مراکز کالاهای بدون استاندارد یا با استاندارد جعلی توزیع می‌کردند.

مدیرکل استاندارد استان گلستان تصریح کرد: 2 هزار و 300 نوع کالا در استان مورد بازرسی استاندارد قرار گرفت که تولید 10 مورد کالا متوقف شده است.

فرمانی درباره بازرسی از آسانسورها هم  خاطرنشان کرد: 414 آسانسور تائیدیه استاندارد را دریافت کردند و از 53 مورد آسانسوری که با اعلام مردمی با شماره پیامک 30001517 مورد بررسی قرار گرفت 20 مورد پلمب انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان گلستان افزود: از باسکول‌های جاده‌ای در استان هم بازدید و 5 مورد پلمب این باسکول‌ها انجام شد.

وی تصریح کرد: درباره پارک‌ها و تجهیزات پارک‌ها هم بازدیدهای دوره‌ای انجام شد و 111 مورد تجهیزاتی که تائیدیه‌های لازم را نداشتند پلمب و از دسترس کودکان خارج شد.

مدیرکل استاندارد استان گلستان در ادامه از بازرسی 8 هزار و 250 مورد در بازار هم خبر داد و تاکید کرد: 92 مورد محصول و فرآوری در این بازرسی‌ها تائیدیه استاندارد نداشتند و از چرخه مصرف خارج شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان