//
کدخبر: ۱۵۸۱۸۷ //

۲۷۰۰ انشعاب غیرمجاز آب از سطح استان کرمان جمع‌آوری شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در استان کرمان قطع و جمع‌آوری شده است گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سطح استان کرمان حدود ۳۰ هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد.

۲۷۰۰ انشعاب غیرمجاز آب از سطح استان کرمان جمع‌آوری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رشیدی: طرح پایش خانه‌به‌خانه در راستای استاندارد سازی مصرف آب در استان کرمان اجرا می‌شود و نیاز است که شهروندان و مشترکان آب شهری نیز در این خصوص همکاری داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح پایش خانه‌به‌خانه انشعابات غیرمجاز آب در استان کرمان در حال اجراست گفت: امروز این طرح در شهرستان نرماشیر نیز آغاز به‌کار کرد.

وی بیان کرد: شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز که اکثرا به دلیل مصرف بالای آب از سوی برخی متخلفان ایجاد می‌شود، یکی از راه‌های رفع مشکل کم آبی در برخی مناطق استان است.

رشیدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 700 انشعاب آب غیرمجاز در استان کرمان قطع و جمع‌آوری شده است افزود: این طرح در سطح روستاهای استان کرمان ادامه دارد و افرادی که اقدام به وصل انشعاب غیرمجاز کردند، جریمه می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با بیان اینکه افرادی که اقدام به وصل انشعاب غیرمجاز کردند اگر در ایام دهه فجر مراجعه کنند و انشعاب خود را جمع‌آوری کنند، مشمول جریمه نمی‌شوند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سطح استان کرمان حدود 30 هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان