//
کدخبر: ۱۵۶۴۱۴ //

حسین هاشمی تختی: اگر دشمن در برابر دین مردم بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد

مردم همیشه در صحنه هرمزگان هم مانند سایر ملت ایران در 9 دی به خیابان ها آمدند و با رهبر انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کردند و نسبت به رفتار فتنه گرها ابراز انزجار کردند.

حسین هاشمی تختی: اگر دشمن در برابر دین مردم بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مردم ولایت مدار هرمزگان با حضور فعال در عرصه های انقلابی همیشه پشت سر رهبری بوده و از خون شهدا دفاع کرده اند. این مرزنشینان همیشه در صحنه در تمامی دوران انقلاب پای امام و ولایت ایستادند و هیچگاه اجازه دست درازی به دشمنان انقلاب نداده اند.

مردم ساحل نشین جنوب با حراست از مرزهای آبی نشان داده اند هیچگاه پشت امام و رهبری را خالی نخواهند کرد.

حسین هاشمی تختی در گفتگو در مورد حماسه ۹ دی بیان داشت:حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز«بصیرت»تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته)را شاد کرد.

 

هاشمی تختی تصریح کرد: می توان گفت نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساخت دست ایادی استکبار در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی و در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در تظاهرات ۹ دی که در طول چهاردهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان داد و برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ باقی خواهد ماند.

 

وی عنوان داشت: ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی، انقلابیون واقعی را از مدعیان دروغین، عافیت طلبان و مصلحت اندیشان بازشناخت و نقاب تزویر از چهره سران فتنه و حامیان پشت صحنه آن پایین کشید و به بیان حکیم فرزانه انقلاب، فتنه ۸۸ نظام را واکسینه کرد.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: مهم ترین وجه اقتدار، حفظ استقلال سیاسی است و غرب تردیدی در اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و تحول ساختاری که در روابط بین الملل ایجاد کرده ندارد بر این اساس، دشمن در قضیه فتنه ۸۸ و در ادامه آن در ۹ دی که در راستای آزمایش مردم برای تداوم فتنه گری ها بود در واقع استقلال ملت ایران را نشانه گرفته بود که با قاطعیت و حضور آگاهانه مردم در صحنه دفع شد.

 

وی ضمن دعوت از  اقشار مختلف مردمی در این حماسه بزرگ عنوان داشت:بنابراین حماسه نهم دی ماه۸۸، نمایش بلوغ اجتماعی و سیاسی، شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران بود که با حضور گسترده خود در راه پیمایی عظیم ۹دی توطئه دشمنان را خنثی کرد و مدال قبولی و رضایت را چنین از نایب امام زمان(عج) به دست آورد که: «اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت، سجده شکر بجا آورده شود، باز هم کم است.

هاشمی تختی با بیان انیکه این روز میثاق امت با ولایت است و امت انقلابی تا اشاره و اذن رهبری را دیدند به صحنه آمدند و حماسه خلق کردند، افزود: وجود امام در امت موجب می‌شود استقامت و ایستادگی جواب دهد، شعله ۹ دی نباید خاموش شود زیرا احیاء این روز احیاء آرمان‌های انقلاب را در بر خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان