//
کدخبر: ۱۵۶۰۱۷ //
استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت زائرسرای مردم ایلام در مشهد

استاندار ایلام از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت زائرسرای مردم ایلام در مشهد خبر داد.

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت زائرسرای مردم ایلام در مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی احداث زائر سرای استان ایلام در مشهد مقدس که در دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، ایجاد زائرسرا را موجب آسایش خاطر زائران ایلامی دانست و افزود: مردم ایلام چون مردم اقصی نقاط ایران محب اهل بیت علیهم السلام هستند و آن جزیی از زندگی مردم بحساب می آید.

استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: کسانی که دارای اعتقادات قوی هستند در تاب آوری مسائل و مشکلات زندگی استقامت بیشتری دارند و کمتر آسیب می بینند.

وی کارهای فرهنگی را یک سرمایه گذاری خوب در جامعه دانست و افزود: هرچه در راستای امورات فرهنگی خوب عمل کنیم درواقع در جهت تقویت و بیمه شدن جامعه حرکت کرده ایم.

وی تشریح کرد: همیشه در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده ام و هر کاری از دستم در این حوزه بر آمده انجام داده ام و در خصوص ایجاد زائرسرا علاوه بر مشارکت مردم و خیران، باید راهکارهای قانونی برای کمک به این طرح نیکو انجام دهیم.

استاندار ایلام به کمک ۴۰۰ میلیون تومانی در سال گذشته به زائرسرا اشاره کرد و گفت: امسال نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای زائر سرا اختصاص می یابد و از منابع عمومی استان و ماده ۱۲ هم ۵۰۰ میلیون تومان دیگر اختصاص خواهد یافت و البته تخصیص آن بایست ۱۰۰ درصد باشد.

وی در ادامه ضمن اینکه خواستار کمک گرفتن از موسسات خیریه و بنیاد مستضعفین شد،  تصریح کرد: بایست فرصتی برای مشارکت بیشتر مردم و شرکت در این امر خیر فراهم آوریم و از طرفی از خیرین استان و ایلامیان مقیم تهران نیز کمک گرفت.

گفتنی است که زائرسرای ایلامیان در مشهد در زمینی به مساحث ۷۰۰ متر مربع و در ۸ طبقه در فاصله ۲ کیلومتری حرم حضرت امام رضا (ع) ساخته می شود که ظرفیت اسکان ۲۵۰ نفر در شبانه‌روز را خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان