//
کدخبر: ۱۵۵۹۰۰ //

سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، محمد اهلی کلخوران به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد.

 سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طی حکمی از سوی صالح‌نیا معاون وزیر و مدیرعامل محترم سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمد اهلی کلخوران به عنوان سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد.

مراسم تودیع مدیر عامل و معارفه سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با حضور مشاور سازمان صنایع کوچک، مدیر حراست سازمان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل اسبق و سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

مشاور رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم با قدردانی از زحمات علی نظری شیخ احمد به عنوان مدیریت قبلی این شرکت اظهار داشت: میزان جهش صنعت در استان قابل قبول بوده و با توجه به استقرار بیش از 65 درصد صنعت و اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی، امید است با توجه به سوابق مدیریتی مدیریت جدید، وضعیت صنعت استان در حد مطلوب‌تری قرار گیرد.

بلالی استان اردبیل را از استان‌های پیشرو در برگزارکنندگان مجامع دانست و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، جزو برترین استان‌ها در استان‌های گروه سه بوده و با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان انتظار است مدیریت فعلی، با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در راستای نیل به اهداف والای سازمان و بالا بردن رشد و توسعه صنعت استان، گام‌های موثری بردارد.

 محمد اهلی کلخوران، سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز با قدردانی از زحمات مدیریت قبلی و تشکر از اعتماد سازمان متبوع به وی، استفاده از تمامی ظرفیت و توانمندی‌های کارکنان شرکت را از اهداف اولیه خود دانست و گفت: امیدواریم با همکاری تمامی کارکنان، مدیران و سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای رشد و پیشرفت صنعت استان گام‌های استوارتری برداشته شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان