//
کدخبر: ۱۵۵۸۹۸ //
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

یک میلیارد متر مکعب گاز در قزوین مصرف شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در پاییز امسال بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توسط مشترکین گاز استان قزوین مصرف شد.

یک میلیارد متر مکعب گاز در قزوین مصرف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل مفرد بوشهری در این باره اظهار کرد: با توجه به سرد شدن هوا در فصل پاییز به ویژه در ماه های آبان و آذر مصرف گاز بخش خانگی در فصل گذشته نسبت به ماه های قبل از آن افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه پاییز امسال در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان یک میلیارد و ۲۸۷ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است، افزود: از این میزان مصرف، ۷۰۶ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۵۸۱ میلیون متر مکعب گاز توسط نیروگاه شهید رجایی مصرف شده است.

بوشهری با اشاره به میزان مصرف گاز در پاییز امسال در مقایسه با مصرف سال گذشته اظهار کرد: در ۳ ماهه پاییز سال گذشته مصرف کل استان برابر با یک میلیارد و ۱۸۹ میلیون متر مکعب گاز بوده است که  افزایش ۸ درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: از مشترکین گاز تقاضا داریم همچون سال های گذشته در نهایت دقت و توجه مدیریت مصرف گاز را در خانه های خود پیگیری نمایند تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، در حفظ این سرمایه ملی نیز سهیم باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان