//
کدخبر: ۱۵۵۸۱۷ //
در سومین دوره مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور ؛

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری سومین دوره مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستادند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد رضا غلامی با اعلام این خبر گفت: در این سری مسابقات که با حضور مدیران و مسئولان تربیت بدنی ، کارشناسان و داوران منطقه غرب کشور برگزار شد ، قریب به ۱۸۰ ورزشکار دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، کردستان ، همدان و ایلام طی دو روز متوالی در هشت رشته ورزشی از جمله روبیک، دارت، فریزبی، آمادگی جسمانی، طناب کشی، داژبال، فوتبال دستی و طناب زنی به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود : در روز اول این مسابقات ، پسران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۶۱ امتیاز موفق به کسب رتبه نخست و دانشگاه های کردستان و ایلام به ترتیب با کسب ۴۹ و ۴۶ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و در دومین روز که شاهد رقابت دانشجویان دختر این دانشگاه ها در این هشت رشته ورزشی بودیم ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۷۸ امتیاز مجددا موفق به کسب رتبه اول و دانشگاه های ایلام و همدان به ترتیب با کسب ۵۶ و ۴۱ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

دکتر غلامی خاطر نشان کرد: در پایان سومین مسابقات ورزش های همگانی منطقه غرب کشور و در مجموع امتیازات ، ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شدند با کسب ۱۳۹ امتیاز در مقام نخست و دانشگاه های ایلام و کردستان به ترتیب با کسب ۱۰۷ و ۹۵ امتیاز در مقام های دوم و سوم قرار بگیرند.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۲۶_۲۲-۱۷-۳۳

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از دانشجویان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور یاد کرد و افزود : برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی برای گردهمایی دانشجویان و تقویت روحیه کارگروهی ، همدلی و افزایش نشاط در دانشگاه ها است و بی شک با استمرار این برنامه ها شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان