//
کدخبر: ۱۲۶۴۷۲ //

بیمارستان صحرایی در ثلاث‌باباجانی برپا می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

بیمارستان صحرایی در ثلاث‌باباجانی برپا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر بهمن روشنی  گفت: در پی بازدید وزیر بهداشت ازشهرستان ثلاث باباجانی و نیز پیگیریهای فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بیمارستان صحرایی تازه آباد در محل دانشگاه پیام نور برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آماده سازی و زیرسازی محوطه بیمارستان صحرایی  تازه آباد درحال انجام است گفت: با دستور رئیس دانشگاه اقدامات لازم جهت جذب نیرو شامل پزشک متخصص, پزشک عمومی و کادر درمان این بیمارستان انجام شده است.

روشنی با اشاره به اینکه تعداد تخ تهای این بیمارستان حدود 50 تخت است، اظهارداشت: بخش بستری، اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی و زایشگاه ازجمله بخش های این بیمارستان صحرایی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بافت کوهستانی وصعب العبور بودن منطقه را از مشکلات مردم منطقه برشمرد وافزود: بیمارستانی که در شهرستان ثلالث باباجانی درحال ساخت بود پس از زلزله سال گذشته و زلزله 5.9 ریشتری اخیر خسارت دید و احتمالا امسال به بهره برداری نرسد، لذا برآن شدیم با برپایی بیمارستان صحرایی مشکل مردم منطقه را برطرف کنیم.

روشنی همچنین با اشاره به اعزام نیروهای درمان به ثلاث باباجانی گفت: به طور متناوب تیم های تخصصی پزشکی جهت ویزیت بیماران به منطقه اعزام شده اند و در حال حاضر هم یک متخصص زنان از نیروهای داوطلب در این منطقه در حال خدمت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان