//
کدخبر: ۱۵۱۹۱۷ //
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبرداد:

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی طی هفت ماه گذشته برای مددجویان این نهاد آغاز شده است.

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
به گزارش فرتاک نیوز،

حبیب‌الله آسوده بعدازظهر سه شنبه در بازدید از  منطقه سیدی واقع درحاشیه مشهد اظهارکرد: ۳۰ هزار خانوار با جمعیت حدود۱۰۰ هزار نفر در سه‌ماهه اخیر وارد چرخه حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی شدند.

وی افزود: خانواده‌های نیازمند با داشتن هریک از شرایط بی‌سرپرست بودن، ازکارافتادگی سرپرست بالای ۶۰ سال، بیمار بودن سرپرست می‌توانند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند که نداشتن سرپرست شامل فوت، طلاق، متارکه و متواری بودن می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین خانواده‌های زندانی و سربازان نیازمند در صورت احراز شرایط به‌صورت موقت از خدمات این نهاد بهره‌مند خواهند شد  وروحانیون مستقر در مساجد و معتمدین در حاشیه شهر  می توانند در شناسایی نیازمندان، فقرا و محرومان  این نهاد را یاری کنند.

آسوده تصریح کرد: کمیته امداد خراسان رضوی سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار را در حوزه مددجویان هزینه کرده که سهم مشارکت مردم کمتر از ۵درصد بوده است.

وی گفت: در خراسان رضوی ۱۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند که همه امور با محوریت مسجد و امام جماعت انجام می‌شود و فقط کمیته امداد نظارت دارد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات بتوانیم سهم خوبی را در ایجاد اشتغال در استان به خود اختصاص دهیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد در هفت‌ماهه امسال ساخت هزار و ۳۰۰ باب مسکن مددجویی شروع‌شده است که بخشی تحویل و بخش دیگر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان