//
کدخبر: ۱۵۰۱۴۰ //

۱۵۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان اردبیل اجرا می‌شود

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف رفع مشکلات مردمی در استان هم‌اکنون ۱۵۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در حال اجرا است.

 ۱۵۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان اردبیل اجرا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین میراضی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با هدف رفع مشکلات مردمی در استان هم‌اکنون 150 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در حال اجرا است و تاکنون اقدامات انجام یافته در این زمینه با جدیت ادامه دارد که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر به خروجی‌های مورد انتظار در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دست یابیم.

وی با اشاره به این که محرومیت‌زدایی یک اولویت اساسی و مهم برای سپاه استان است بیان کرد: تمام سعی و اهتمام ما تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های محرومیت‌زدایی است تا بتوانیم چهره محرومیت را از شهرها بزداییم و در پروژه‌های محوری از جمله حوزه اقتصای، عمرانی و اقتصادی با همکاری مردم به نتایج مطلوب دست یابیم.

میراضی تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی پیوست فرهنگی دارند و بحث آبادانی و عمرانی روستاها در این زمینه به همین دلیل حائز اهمیت است که امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه و آبادانی مناطق محروم گام برداشته و به اهداف خود دست یابیم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از استقرار 13 روحانی در روستاهای هدف خبر داد و گفت: از جمله اقدامات فرهنگی سپاه استان این برنامه بوده که خوسبختانه نتایج قابل قبولی را از اجرای این طرح داشته‌ایم و هم‌اکنون با استفاده از ظرفیت روحانیون تلاش داریم بحث تعلیم و تربیت را نیز توسعه بخشیم.

میراضی اظهار کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های راه مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌اکنون با جدیت در حال اجرا است و خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته در راستای سازندگی و آبادانی توانسته‌ایم جزو مناطق پیشگام کشور باشیم و از این پس جدیت و تلاش ما همچنان ادامه خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان