//
کدخبر: ۱۴۹۰۷۱ //

سند توسعه منطقه بلوچستان به زودی تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: سند توسعه منطقه بلوچستان در بالغ بر ۱۱ شهرستان به زودی توسط وزارت کشور تدوین می‌شود.

سند توسعه منطقه بلوچستان به زودی تدوین می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت  کشور امشب در حاشیه بازدید از  شهر کتیچ از توابع شهرستان فنوج  در استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر تدوین سند توسعه منطقه بلوچستان که شامل 11 شهرستان می‌شود، اظهار داشت: این سند می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات منطقه بلوچستان از کشور کمک بسزایی داشته باشد.

وی افزود: پس از تدوین سند توسعه منطقه سیستان با  گزارش جامعی مشتمل بر 101 طرح و پروژه پیشنهادی با امضای وزارت کشور و تایید و صدور دستور اجرای آن  توسط رئیس جمهور  و ابلاغ آن به 18 وزارتخانه، بنا داریم برای بلوچستان نیز با توجه به وسعت منطقه، سند توسعه آن را تدوین و تا مرحله اجرا پیگیری کنیم.

دین پرست با اشاره به اینکه طرح تدوین سند توسعه بلوچستان باید توسط فرمانداران شهرستان‌ها صورت گیرد، از فرماندار شهرستان‌های مورد نظر  خواست؛ گزارش کاملی از وضعیت این شهرستان‌ها و ظرفیت‌های آنها و طرح‌های نیمه تمام دولتی و خصوصی تهیه و تدوین کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان