//
کدخبر: ۱۴۸۸۵۷ //
پس از قتل مولوی جمال زهی انجام شد؛

انتخاب امام جمعه جدید رضاآباد/ صدور بیانیه تبلیغات اسلامی گلستان

پس از قتل مولوی «عبدلغفور جمالزهی» امام جمعه «رضاآباد» رامیان، نماینده ولی فقیه در استان گلستان در منزل وی حضور یافت و پسر جمالزهی را به عنوان امام جمعه جدید این روستا معرفی کرد.

انتخاب امام جمعه جدید رضاآباد/ صدور بیانیه تبلیغات اسلامی گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان در منزل مرحوم «عبدالففور جمال زهی»، امام جمعه اهل سنت «رضاآباد» رامیان حضور یافت.

آیت الله نورمفیدی، «مولوی عبیداله» پسر مرحوم مولوی جمالزهی را به عنوان امام جمعه جدید روستای رضاآباد شهرستان رامیان معرفی کرد.

در این مراسم استاندار، مدیرکل اطلاعات استان گلستان، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، سرپرست معاونت سیاسی استانداری گلستان و جمعی از علمای شیعه و سنی استان هم حضور داشتند.

گفتنی است که عبیداله جمالزهی امام جمعه جدید روستای رضاآباد ثمره فارغ التحصیل حوزوی از دارالعلوم مسجد مکی زاهدان و دارای مدرک کارشناسی رشته علوم ، قرآن و حدیث از دانشگاه علوم و حدیث تهران و حافظ کل قرآن کریم است.

صدور بیانیه

همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان هم در راستای قتل جمالزهی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

استان گلستان به عنوان استان کوچک همواره نماد وحدت و اتحاد بوده و دشمنان دین و میهن علیرغم تلاش های همه جانبه و هزینه های سنگینی که تاکنون متحمل شده اند هرگز نتوانسته اند خدشه ای در این همدلی و همبستگی وارد آورند که البته این امر میسر نمی شد مگر به همت بلند علماو بزرگانی که زندگی خود را وقت اشاعه اسلام ناب محمدی (ص) کرده، عالمانی عامل که برای عینیت بخشی به شعار وحدت و برادری همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و در این مسیر بدون تردید مرحوم مولوی جمالزهی از جمله افرادی بود که تا آخرین لحظه زندگیش در راه وحدت مسلمین حرکت کرد و در آخرین هفته وحدت حیاتش هم بر این صراط پای فشرد.

سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان ضایعه اسفناک قتل ناجوانمردانه مولوی عبدالغفور جمالزهی امام جمه اهل سنت رضاآباد شهرستان رامیان را به خانواده محترم ایشان، علما و حوزه های علمیه و مردم شریف گلستان تسلیت گفته و این جنایت را محکوم می کند. همچنین خواستار برخورد قاطع دستگاه های نظامی و امنیتی با عوامل این واقعه ناگوار است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان