//
کدخبر: ۱۴۸۸۴۶ //

اولویت در استان مرکزی شناسایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: اولویت در استان مرکزی شناسایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

 اولویت در استان مرکزی شناسایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فرخی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کمیجان با اشاره به موضوعات و مشکلات شهرستان کمیجان اظهار داشت: تمام مسائل و مشکلات شهر باید با کمک نهادهای انقلابی و سازمان های مربوطه شناسایی و برطرف شود از جمله مشکلات شهرستان کمیجان است به همین سبب باید اولویت هر شهرستان که توسعه راه های شهری است مورد توجه قرارگیرد، همه باید تمام تمرکز خود را بر این مسئله که به عنوان اولویت توسعه زیرساخت شهرستان است داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تمام توان خود را برای برطرف شدن مشکلات شهرستان کمیجان به کار گیریم همان طور که مردم این شهرستان علی رغم مشکلاتی که دارند با احترام و نیت خالص مشکلات را مطرح و پیگیری می کنند، راه می تواند عامل توسعه شهرستان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: دولت اکنون با مشکلات زیادی از جمله نحوه کسب درآمدها و شرایط تحریم مواجه است به همین سبب همه باید با همکاری، همیاری وهماهنگی یکدیگر از این مشکلات سخت عبور کنیم.

فرخی تصریح کرد: کاری که اکنون باید انجام شود بحث اولویت شناسی و تمرکز بر اجرای پروژه های شهرستان است، مشکلی که در کشور وجود دارد و شاید شرایط روز به روز سخت تر هم بشود به همین سبب باید بهترین شرایط و خدمات را برای مردم داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اولویت شهرستان کمیجان باید شناسایی شود، علی رغم نیازهای دیگری که وجود دارد باید اعتبارات موجود را جمع کرده تا بتوانیم مشکلات را بر طرف کنیم زیرا با اعتبارات استانی این مسئله را نمی توانیم به سرانجام برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی بیان کرد: برای حل مشکلات به اعتبارات ملی نیاز داریم انجام پروژه های متعدد و تقسیم و توزیع اعتبارات به غیر از هدر دادن اعتبارات کار دیگری انجام نمی دهد همچنین تعداد زیادی پروژهای نیمه تمام را به همراه دارد که با این اعتبارات موجود کار انجام نمی شود.

فرخی تصریح کرد: مشکلات شهرستان با همکاری و هماهنگی همه مسئولان به نتیجه می رسد اگر مشکلات محور ورودی سلفچگان، آشتیان، فرمهین و کمیجان را بر طرف کنیم می تواند تاثیرات زیادی در توسعه استان و این شهرستان داشته باشد، نکته قابل توجه این است که مسائل و مشکلات هر شهرستان باید در شهرستان حل شود به همین سبب نباید موضوعی در شهرستان ها بدون اطلاع فرمانداربررسی شود.

حل مشکلات بخش جاده ای شهرستان کمیجان با جدیت دنبال می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به جمع بندی موضوعات طرح شده در شورای اداری شهرستان خمین اظهار داشت: مهم ترین موضوعی که در شهرستان مطرح بوده بحث جاده ها است که امروز بحث شورای اداری شهرستان بر این موضوع متمرکز بود و تصمیمات خوبی برای نحوه پیگیری آن اتخاذ شد.

فرخی افزود: چند محور آهنگران به کمیجان، میلاجرد به همدان، محورهای مواصلاتی بین کمیجان و میلاجرد و محورهای روستایی باید به صورت جدی پیگیری شوند.

وی بیان کرد: تصمیم بود که اولویت بندی مشخصی با توجه به کمبود اعتبارات باشد و یک پیگیری جدی هم از سطوح ملی و هم سطوح استانی برای تخصیص مناسب اعتبارات و پیگیری برای این که پروژه ها به بهره برداری برسد انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اضافه کرد: براساس گزارش راهداری و راه و شهرسازی وضعیت پروژه ها در حد توان در وضعیت خوبی است و به صورت ویژه پیگیری می شود.

فرخی خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتایج خوبی را داشته باشیم، با توجه به این که فصل بودجه سال 98 است فرصت خوبی بوده تا بحث راه های شهرستان در اولویت استان و در سطوح ملی هم در اولویت قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان