//
کدخبر: ۱۴۶۰۹۲ //
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

میزبانی المپیاد نخبگان ورزشی باعث کشف استعدادهای ناب خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برگزاری رویداد نخبگان ورزشی باعث کشف و رشد استعدادهای ناب ورزشی استان همدان و کشور خواهد بود.

میزبانی المپیاد نخبگان ورزشی باعث کشف استعدادهای ناب خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول منعم بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری المپیاد نخبگان ورزشی استان همدان اظهار داشت: همدان در دو رشته تیراندازی با کمان آقایان و بانوان از یکم آذر تا سوم آذر و در رشته فوتسال از ۴ آذر تا ۹ آذر میزبان نخبگان ورزشی سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: همدان از معدود استان‌های ورزشی کشور است که ۳ رشته را در میزبان خواهد بود که این موضوع نشان از توانمندی استان در گرفتن میزبانی‌ها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اعتبار برگزاری این رویدادها در همدان گفت: وزارت ورزش و جوانان اعتباری برای برگزاری این رویدادها برای استان‌ها واریز خواهد کرد و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز از اعتبارات خود برای برگزاری این رویدادها هزینه خواهند کرد.

منعم با اشاره به شعار المپیاد نخبگان ورزشی بیان کرد: «ورزش، دوستی و آینده بهتر» شعار اصلی المپیاد نخبگان ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برگزاری این رویدادها می‌تواند در استعدادیابی و تحقق افق بلندمدت ورزش استان کمک حال باشد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان نیز در ادامه این نشست مطبوعاتی گفت: میزبانی المپیاد نخبگان ورزشی در رشته تیراندازی با کمان نقطه عطفی در استعدادیابی این رشته در همدان خواهد بود و حضور ۲۵ استان و ۲۵۰ کماندار در این رقابت‌ها باعث می‌شود خانواده‌ها جذب این رشته ورزشی شوند.

حمیدرضا یاری گفت: سال گذشته در ارزیابی فدراسیون؛ هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در جایگاه سوم ایستاد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان