//
کدخبر: ۱۴۲۰۵۴ //
معاون استاندار:

ایجاد پارک بانوان برای تمامی شهرهای لرستان ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به جمعیت بالای بانوان و ضرورت سلامت روحی و جسمی این قشر تاثیرگذار، ایجاد پارک بانوان در تمامی شهرهای استان ضروری است.

ایجاد پارک بانوان برای تمامی شهرهای لرستان ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد مرادپوردر نشست بررسی پارک های بانوان استان در محل معاونت عمرانی افزود: پارک بانوان در همه شهرستان های لرستان ایجاد و از اعتبارات سال 98 پیش بینی ردیفی برای احداث پارک های بانوان در همه شهرستان های استان بایستی دیده شود.

وی بابیان اینکه ایجاد مکان های مناسب و امن برای استفاده بانوان یک ضرورت است، اظهار داشت: در سطح تمام شهرستان های استان لرستان حداقل باید یک پارک بانوان جانمایی و احداث شود.

وی عدم استقبال بانوان از پارک های بانوان را کمبود یا نبود تجهیزات مناسب دانست و بیان کرد: علاوه بر تجهیز پارک های بانوان باید تجهیزات متناسب با بانوان در پارک های عمومی نیز نصب شود.

مرادپور تاکید کرد: همه شهرداران باید پارک بانوان را در طرح های تفضیلی لحاظ کرده و مکان یابی مناسب برای اتاق کودک و مادر در پارک ها صورت گیرد.

وی گفت: بانوان 50 درصد جمعیت جامعه را تشکیل می دهند که اگر به ورزش که پایه سلامت آنهاست توجه نکنیم هزینه های بیشتری را باید بپردازیم بنابراین هزینه در این بخش نوعی سرمایه گذاری است.

از 11 شهرستان استان لرستان شهرستان‌های دوره چگنی، سلسله و رومشکان فاقد پارک بانوان هستند و وضعیت تجهیزات این پارک ها در سایر شهرها چندان مطلوب نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان