//
کدخبر: ۱۴۰۹۱۵ //
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی:

خادمان رضوی ۵۰ ایستگاه برای اسکان و پذیرایی زائران مشهد برپاکردند

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: خادمین رضوی به صورت خود جوش و با هزینه های شخصی ۵۰ ایستگاه در داخل شهر مشهد و مسیر های منتهی به مشهد دایر شده است.

خادمان رضوی ۵۰ ایستگاه برای اسکان و پذیرایی زائران مشهد برپاکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

سید خلیل منبتی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: در ایستگاه های خادمان رضوی درمانگاه های کوچکی برای اموری مانند پانسمان و درمان های جزئی با حضور پزشکان آستان قدس رضوی دایر شده است.

وی با اشاره به حضور جمع کثیری از زائران ایام آخر صفر در مشهد مقدس گفت: در این ایام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار وعده غذایی برای صبحانه، نهار و شام در محل اسکان زوار از آشپزخانه رضوی توزیع می گردد.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی تاکید کرد: این تعداد پذیرایی در کنار ایستگاه های مردمی و هیئات مذهبی خواهد بود.

سید خلیل منبتی با اشاره به حضور هیئات مذهبی کثیری که در مشهد مقدس به سوگواری ۲۸ صفر خواهند پرداخت گفت: تنها تعدادی از هیات های مذهبی که پرچم حرم مقدس امام رضا(ع) را دریافت نموده اند در داخل صحن های حرم اجرای برنامه خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده آستان قدس رضوی در مراسم پیاده روی اربعین تصریح کرد: آستان قدس رضوی هفت ایستگاه در پایانه های مرزی کشور و ایستگاه های متعددی با هزینه و خدمت گذاری خادمین رضوی در شهر های کربلا، کاظمین و سامرا دارد.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی تاکید کرد: بنا بر دستور تولیت آستان رضوی مواکب و ایستگاه های آستان قدس رضوی تا آخر هفته در خدمت زوار خواهند بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان