//
کدخبر: ۱۳۷۶۸۶ //

کیفرخواست برای ۸ مدیر یک شرکت دولتی در استان کرمانشاه ​صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برای ۸ نفر از مدیرانی که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده‌اند کیفرخواست صادر شده است.

کیفرخواست برای ۸ مدیر یک شرکت دولتی در استان کرمانشاه ​صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار داشت:  از سوی دادسرا برای این مدیران که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده‌اند با صدور کیفر خواست تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارت وارده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: این افراد که از مدیران سابق یک شرکت دولتی هستند به‌دلیل عدم مطالعه کافی در مورد نحوه اجرای پروژه قبل از انعقاد قرارداد، اضافه پرداخت‌های متعدد و خارج از قرارداد به پیمانکار و تاخیر غیرمتعارف در به بهره‌برداری رساندن پروژه مورد استنطاق قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات برای این افراد به اتهام تضییع اموال دولتی کیفرخواست صادر شده است و مدیر، ذیحساب، کارپرداز در نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته و ممیزی و پذیرش اسناد هزینه ملزم به رعایت دقیق مقررات قانونی هستند.

صادقی افزود: دستگاه قضایی در راستای صیانت از بیت‌المال و حفظ حقوق عمومی و مواجهه جدی و بازدارنده نسبت به مصادیق تخطی از ضوابط ترسیم شده از سوی مقنن با خطکش قانون به محک اقدامات می‌پردازد و هیچ‌گونه مماشات و اغماضی نخواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان