//
کدخبر: ۵۰۹۱۵ //

تایید حکم اعدام قاتل دختر کرمانشاهی در خیابان

دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته بیش از ۹۰ مکان عرضه آشکار مواد مخدر و روانگردان در استان پلمب شده است گفت: با متلاشی شدن یک باند قاچاق ارز در کرمانشاه یک محموله شمش طلا به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از اعضای آن کشف و ضبط شد.

تایید حکم اعدام قاتل دختر کرمانشاهی در خیابان
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به برخی از پرونده‌های مهم جاری در دادسرای استان کرمانشاه به پرونده ایجاد حریق عمدی در باجه پیشخوان خدمات در یکی از شهرک‌های کرمانشاه اشاره کرد و گفت: پرونده متهم این حادثه، با صدور کیفرخواست و تقاضای اشد مجازات به انضمام درخواست تعیین کیفر تکمیلی برای متهم، به دادگاه ارسال شده است و متهم در انتظار تعیین وقت دادرسی و محاکمه از سوی دادگاه است.

 

وی در این رابطه بیان کرد: وقوع اتفاقاتی، چون ایجاد حریق عمدی در یک مکان عمومی بدون توجه به محتمل بودن ایراد صدمه یا حتی تهدید جدی حیات دیگران از سوی متهم، جای تاسف دارد.

 

این مقام قضایی در خصوص دستگیری فردی که با غصب عنوان مامور از مردم باج خواهی می‌کرد گفت: شخصی که با غصب عنوان مامور از جوانان در پارک غربی و پارک کوهستان باج می‌گرفت شناسایی و دستگیر شد.

 

صادقی گفت: پرونده این متهم در در شعبه سوم بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است و افرادی که در این خصوص شکایتی دارند به می‌توانند به این شعبه مراجعه کنند.

 

صادقی درخصوص پرونده باند قاچاق ارز که با تشکیل شبکه و به‌صورت سازمان یافته مبادرت به فعالیت کرده بودند نیز، گفت: این باند که با رصد‌های دقیق اطلاعات و هماهنگی دستگاه قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد، ارز‌های مداخله‌ای بانک مرکزی را که به منظور تنظیم بازار  توزیع می‌شد را دریافت می‌کردند و به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج کرده، در مقابل شمش طلا را به شکل قاچاق وارد می‌کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح داشت: تعدادی از اعضای این باند دستگیر و یک محموله شمش طلا به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال پس از ورود به کشور در حین انتقال ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه در ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، شخصی در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با به‌کارگیری یک قبضه سلاح کمری در انظار عمومی مرتکب قتل عمدی دختری جوان شده و مادر او را نیز به‌شدت مجروح کرده بود، تاکید کرد: به حکم دادگاه کیفری، فرد متهم به قصاص نفس محکوم و رای صادره در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفت، این پرونده اکنون با اخذ استیذان از رئیس قوه قضائیه برای اجرای حکم است.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته بیش از ۹۰ مکان عرضه آشکار مواد مخدر  و روانگردان در استان پلمب شده است، یادآور شد: مقابله جدی با توزیع و عرضه کنندگان مواد مخدر، یک اولویت راهبردی است، در همین راستا، اهتمام به پاکسازی محیط زیست اجتماعی از افراد هنجارشکن منحصر به پلیس و یا دستگاه قضایی نیست بلکه یک تکلیف همگانی است برای تمام کسانی که دل در گرو پیشرفت، شکوفایی و اعتلای روزافزون این دیار شهره به مهربانی و مردمان خونگرم آن دارند.

 

صادقی در پایان گفت: همچنین اخیراً باندی که اعضای آن با استفاده از لیبل‌های شناخته شده مشروبات الکلی و با دستگاه پلمب با مایعات دست ساز اقدام به پر کردن بطری‌هایی با عنوان مشروب و توزیع آن می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان