//
کدخبر: ۱۳۴۵ //
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۳ میلیارد تومان برای توسعه باغات کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت برای توسعه باغات در اراضی شیب‌دار این استان ۱۳ میلیارد تومان اختصاص داد.

۱۳ میلیارد تومان برای توسعه باغات کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

به گزارش فرتاک نیوز، جعفر گوهرگانی اظهار داشت: دولت برای توسعه باغات در اراضی شیب‌دار این استان 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات سایر و متفرقه و 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوب 95 پیوست قانون اختصاص داد.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم اعتبار 3 میلیارد تومانی 100 درصد تحقق پیدا می‌کند عنوان کرد: اعتبارات 10 میلیارد تومانی بستگی به تحقق اعتبارات ملی دارد.

گوهرگانی با بیان اینکه تاکنون ریالی از این اعتبارات تخصص نیافته است ابراز کرد: در زمینه اجرای پروژه‌های تعریف شده از محل این اعتبارات 20 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بخشی از اعتبارات اختصاص یافته به توسعه باغات در اراضی شیب‌دار این استان به خزانه کشور ابلاغ شده و به زودی به صورت جداگانه نیز ابلاغ می‌شود.

گوهرگانی ابراز کرد: در سرجمع 118 میلیارد تومان اعتبار مصوب 95 و 15 میلیارد تومان نیز مصوب 96 داریم که تاکنون 23 میلیارد و 500 میلیون تومان آن ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه باغات در اراضی شیب‌دار استان با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و سیلاب از اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی است افزود: به طور حتم یکی از راه‌های محقق شدن اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی توسعه باغات در اراضی شیب‌دار است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان