//
کدخبر: ۱۳۰۴۱۵ //
همزمان با هفته دفاع مقدس

کتاب « فراتر از ابدیت » در یزد رونمایی شد

همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس، کتاب « فراتر از ابدیت » عصر سه‌شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان و جانبازان انقلاب در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان صفائیه یزد رونمایی شد.

کتاب « فراتر از ابدیت » در یزد رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

این کتاب برگرفته از خاطرات 12 نفر از جانبازان یزد است که با پیگیری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گوشه‌هایی از ایثارگری های خود را به رشته تحریر در

آورده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در آیین رونمایی از کتاب یاد شده گفت: انجام فعالیت‌های ادبی و فرهنگی در راستای زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از مأموریت‌های این نهاد است.

هرچند احمد ابراهیمی اشاره‌ای به تعداد کتاب‌های چاپ‌شده در حوزه شهدا و ایثارگران استان نکرد، اما افزود: امنیت جامعه مدیون رشادت‌های جانبازان، ایثارگران، صبر و مقاومت خانواده‌های شهداست که نقش مهمی در نگهبانی از آرمان‌های انقلاب دارند.

در ادامه محمد «محمد صیفی» نویسنده کتاب فراتر از ابدیت به بیان توضیحاتی در خصوص این اثر پرداخت و گفت: انعکاس خاطرات جانبازان با تلاش بنیاد شهید و باهدف تبیین گوشه‌ هایی از فداکاری آن‌ها تهیه شد.

وی ادامه داد: باید خاطرات جانبازان و آزادگان تهیه و در دسترس مردم و جوانان قرار گیرد تا آن‌ها در جریان فعالیت دفاع مقدس و ثمرات آن قرار گیرند که در شکست تهدید نرم دشمن مؤثر است .

10 هزار جانباز انقلاب و دفاع مقدس از خدمات بنیاد شهید یزد استفاده می‌کنند که 6 هزار و 56 نفر( حدود 60درصد) جانبازان زیر 25 درصد و بقیه جانبازان بالای 25 درصد هستند.

تعداد جانبازان قطع نخاعی یزد 21 نفر است.

استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان