//
کدخبر: ۱۲۹۰۰۹ //

ماموستا خدایی: ارادت اهل‌سنت به امام‌حسین(ع) "واقعی و قلبی" است

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ارادت اهل‌سنت به اهل‌بیت(ع) واقعی و قلبی است گفت: حضور یکدلانه کردستانی‌ها در عزاداری عاشورای حسینی پیام مهمی برای دشمنان نظام داشت.

ماموستا خدایی: ارادت اهل‌سنت به امام‌حسین(ع) "واقعی و قلبی" است
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا عبدالرحمن خدایی با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: محبت و ارادت اهل‌سنت به ویژه شافعی مذهب به امام‌حسین(ع) و خاندان اهل‌بیت(ع) ثابت، واقعی، قلبی و آشکار است و هیچ شکی در آن نیست.

وی گفت: مردم استان کردستان و اهل‌سنت شافعی مذهب بی‌نهایت به حضرت امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) ارادت خالصانه دارند و همه اهل‌سنت برای واقعه کربلا ناراحت و غم‌بار هستند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مردم استان کردستان مقلد امام شافعی هستند و امام شافعی نیز درباره عظمت حضرت امام حسین(ع) بیت‌های فراوانی فرموده است، تصریح کرد: هر کسی که پیامبر اکرم(ص) را دوست بدارد و به ایشان ارادت و ایمان داشته باشد برای واقعه کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) نیز ناراحت و دلتنگ است.

ماموستا خدایی افزود: مردم شیعه و سنی استان کردستان، امروز با حضور گسترده و یکدلانه در آئین عزاداری عاشورای حسینی، اوج ارادت و علاقه خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش گذاشتند و این حضور پیام مهمی برای دشمنان نظام و قرآن داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان