//
کدخبر: ۱۲۸۰۲۶ //

رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی استان سمنان معرفی شد

رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با حضور مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با حضور مسئولان و اعضای مجامع مربیان، مدرسان، پیشکسوتان و اعضای این سازمان برگزار شد.

در این آئین ضمن تجلیل از زحمات سه ساله محمدرضا عامریان در سمت رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، اسحق اکبری به این سمت معرفی شده و از امروز فعالیت رسمی خود را به عنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان آغاز کرد.

اسحق اکبری پیش از این معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر بوده است.

وی ریاست مدیریت دانش‌آموزی این شهرستان را بر عهده داشته و در مدت فعالیت خود رتبه نخست استان سمنان را در جذب و سازماندهی اعضای سازمان دانش‌آموزی کسب کرده بود.

رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به این سمت انتخاب و عصر امروز با حضور مسئولان معرفی شد.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس مصوبه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی در کشور فعالیت می‌کند.

این سازمان تشکل‌های مهم دانش‌آموزی مانند مجلس دانش‌آموزی، تشکل پیشتازان، خبرگزاری پانا و چهار مجمع اعضا، مدرسان، مربیان و پیشکسوتان پیشتاز را در خود جای داده است.

سازمان دانش‌آموزی استان سمنان جزم پنج استان برتر کشور در بسیاری از شاخصه‌های ارزیابی کیفی و کمی است و دانش‌آموزان عضو این سازمان در اردوی اخیر ملی پیشتازان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، موفق به کسب عناوین زیادی شده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان