//
کدخبر: ۱۲۷۴۵۴ //

نمایشگاه فروش کالاهای اساسی در استان گلستان برپا می‌شود

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با هدف تنظیم بازار نمایشگاه فروش کالاهای اساسی در گرگان راه‌اندازی می‌شود.

نمایشگاه فروش کالاهای اساسی در استان گلستان برپا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینقلی قوانلو عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار گلستان از مراکز پرورش میگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه فروش کالاهای اساسی برای تنظیم بازار از فردا در گرگان جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: در این نمایشگاه لبنیات، برنج، مرغ وگوشت منجمد ارائه می‌شود که این گوشت با قیمت هرکیلوگرم 30 هزار تومان از فردا در گرگان و به‌مرور در شهرستان‌های دیگر استان هم عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه از فردا راه‌اندازی می‌شود و تا روز سه‎‌شنبه برپا است و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر پذیرای خریداران است که امیدواریم با حمایت از این نمایشگاه‌ها نگرانی کمبود مواد غذایی برطرف شود.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: در شهرستان‌های علی‌آبادکتول و گنبدکاووس هم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا قبل از فصل پاییز این نمایشگاه بر پا شود.

قوانلو گفت: به‌مناسبت بازگشایی مدارس، نمایشگاه پوشاک و عرضه محصولات و کالاهای اساسی همه ساله به‌منظور رفاه حال شهروندان در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درباره اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات پائیزه نیز اظهار کرد:‌ حمایت از تولیدات داخلی،‌ رونق بازار محصولات و کالاهای ایرانی و عرضه اجناس و اقلام مربوط به این فصل از اولویت اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان