//
کدخبر: ۱۲۷۳۱۳ //

کرمانشاه / کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است؛ برخورد جدی با محتکران

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به برخورد جدی با محتکران گفت: کالاهای مورد نیاز مردم استان تأمین شده است.

کرمانشاه / کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است؛ برخورد جدی با محتکران
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: موضوع تأمین کالاهای مورد نیاز مردم به شکل مناسبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: امید داریم با تنظیم مناسب شبکه‌های توزیع، نیازسنجی هوشمندانه و ساماندهی مکان‌های عرضه و همچنین هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های مسئول بتوانیم نیازهای مردم را به شکل مناسبی تأمین کنیم.

حاتمی گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید کالاهایی دارد که در بازار تأمین آن‌ها مشکل داریم و در همین راستا قصد داریم به صورت ویژه مشکلات واحدهای تولیدی این بخش در حوزه‌های مختلف را برطرف کنیم.

وی افزود: برنامه مناسبی برای مدیریت حوزه تقاضا و بازار در نظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم با یک مدیریت مناسب و همراهی مردم در زمینه تقاضا، بازار را به یک تعادل برسانیم.

حاتمی با اشاره به اینکه در برخورد با محتکرین بسیار جدی هستیم گفت: ضمن احترام به تولیدکنندگان، واردکنندگان و صاحبان سرمایه و کالا با توجه به ضوابط و قوانین با احتکارکنندگان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست ما توسعه صادرات است و توسعه این بخش به رونق واحدهای تولیدی کمک کند افزود: واحدهای تولیدی کشور و استان دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و از ابتدا برای صادرات طراحی شده است.

حاتمی با اشاره به اینکه در کنار تأمین نیاز بازار داخلی باید به دنبال پیداکردن بازارهای صادراتی برای کالاهای تولید داخل باشیم عنوان کرد: شرایط فعلی یک فرصت برای صادرات کالاهای استان پدید آورده که باید از این فرصت استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: البته براساس قانون صادرات کالاهای یارانه‌دار ممنوع است و طبق ضوابط در گمرکات از خروج آن‌ها جلوگیری می‌شود‌‌.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان