//
کدخبر: ۱۲۷۲۳۳ //

هدایت حاتمی : کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه موضوع تامین کالاهای مورد نیاز مردم به شکل مناسبی صورت گرفته است.

هدایت حاتمی : کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اولین نشست کاری من در مسئولیت جدید معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری بود که به ستاد تنظیم بازار اختصاص داشت.

وی گفت: امیدواریم با تنظیم مناسب شبکه های توزیع، نیازسنجی هوشمندانه و ساماندهی مکان های عرضه و همچنین هماهنگی بیشتر میان دستگاه های مسئول بتوانیم نیازهای مردم را به شکل مناسبی تامین کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه اضافه کرد: تمام این تلاش ها را با هماهنگی مجموعه مدیریتی استان انجام خواهیم داد تا بتوانیم با تامین و عرضه مناسب کالا، رضایت مردم را جلب کنیم.

حاتمی گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید کالاهایی دارد که در بازار تامین آن ها مشکل داریم. در همین راستا قصد داریم به صورت ویژه مشکلات واحدهای تولیدی این بخش در حوزه های مختلف را حل کنیم.

وی افزود: همچنین برنامه مناسبی برای مدیریت حوزه تقاضا و بازار در نظر گرفته شده که تلاش می کنیم با یک مدیریت مناسب و همراهی مردم در زمینه تقاضا، بازار را به یک تعادل برسانیم.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در برخورد با محتکران بسیار جدی خواهیم بود. ضمن احترام به تولید کنندگان، واردکنندگان و صاحبان سرمایه و کالا، با توجه به ضوابط و قوانین با احتکارکنندگان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست ما توسعه صادرات است و توسعه این بخش به رونق واحدهای تولیدی کمک کند، گفت: واحدهای تولیدی کشور و استان دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و از ابتدا برای صادرات طراحی شده است.

حاتمی اظهار داشت : در کنار تامین نیاز بازار داخلی باید به دنبال پیدا کردن بازارهای صادراتی برای کالاهای تولید داخل باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط فعلی یک فرصت برای صادرات کالاهای استان پدید آورده که باید از این فرصت استفاده کنیم ، البته طبق قانون صادرات کالاهای یارانه دار ممنوع است و طبق ضوابط در گمرکات از خروج آن ها جلوگیری می شود‌‌.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان