//
کدخبر: ۱۲۶۸۹۹ //

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه معرفی شد

هدایت حاتمی عصر روز چهارشنبه طی مراسمی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه معرفی شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم از زحمات رضا رحیمی معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تقدیر شد.

پیش از روی کار آمدن حاتمی، ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه سرپرستی معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه را بر عهده داشت.

حاتمی نیز در اوایل دولت تدبیر و امید به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه فعالیت کرده است.

استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: من بنایی مبنی بر تغییر آقای رحیمی به عنوان معاون اقتصادی نداشتم اما وی برای رفتن از استانداری مُصر بود و ما نیز به تقاضای وی احترام گذاشتیم.

هوشنگ بازوند افزود: آقای حاتمی نیز سابقه خوبی در مدیریت های اقتصادی دارد از این رو وی را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه معرفی می کنیم.

وی تاکید کرد: اشتغال و سرمایه گذاری یکی از مشکلات اصلی مردم است که باید معاونت اقتصادی این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم استان کرمانشاه از مشکل بیکاری رنج می برند و شرایط دشواری را تحمل می کنند از این رو باید برای حل مشکل انها چاره اندیشی کرد.

حاتمی معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: تمایل داشتم‌ که افراد دیگری این سمت را بر عهده بگیرند اما با اصرار استاندار و برخی افراد این مسئولیت را قبول کردم.

وی افزود: در چند سال گذشته مردم از فعالیت های دولت در استان کرمانشاه با خبر نبودند، اما اکنون با وجود تمام سختی ها مردم این استان به خوبی با خدمات دولت آشنا هستند.

معاون جدید استاندار کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند و به دنبال تضعیف ایران اسلامی در این عرصه هستند.

حاتمی ادامه داد: تحریم ها و فشار در گذشته نیز همچنان وجود داشت اما سبک و شیوه بیان آن با امروز فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه مدیران فرصتی برای اشتباه ندارند، گفت: ما در کشور با مشکلات ساختاری رو به رو هستیم که اکنون در حال خودنمایی هستند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان