//
کدخبر: ۱۲۱۷۱۴ //

همزمان با هفته فرهنگی همدان اتفاق افتاد؛ افتتاح نخستین نگارخانه خصوصی همدان

نخستین نگارخانه خصوصی همدان در آستانه هفته فرهنگی همدان با حضور هنرمندان برجسته کشور افتتاح شد.

همزمان با هفته فرهنگی همدان اتفاق افتاد؛ افتتاح نخستین نگارخانه خصوصی همدان
به گزارش فرتاک نیوز،

در آئین افتتاح این فضای فرهنگی آثاری از 30 هنرمند از جمله استاد جواد بختیاری، استاد علی سجادی،  احمد آریامنش، سلطان آبادی، احمد تیموری، نیما الیکایی، حسین نوریان، محمدعلی قربانی، صادق ادهم، رضا کرامتلو، حسین نجومی، عبداله ستاری، محمدعلی سبزه‌کار، فردین لرستانی، حامد الوندی، شاهین محمدی، رامین تاجبخش، عبداله جوادی، مسعود سعادت، پیمان سادات نژاد، علی غیبی، سعید دولتی، آزاده جوادی، رحمان غلامی، رضا الوندی، سیروان مرادی، خسرو انصاری، مهدی زندی، روح‌اله حسین پور، سیدخانی، قائم مقامی، مصری پور،  طاهری، مچیبی، فردوس، لولوئی مهر، خردمندی، آماده رزم، قهرمان  به نمایش درآمد که بیشتر این هنرمندان در مراسم حضور داشتند. در این مجموعه اثر نفیسی از استاد محمد رضا شجریان نیز به نمایش گذاشته شد.

گالری هنر در قالب موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتان ایجاد شده است. این گالری در خیابان طالقانی  روبه روی کتابخانه آزادی و با هزینه شخصی حسین رزی فامینی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتانه و علیرضا سهرابی مدیرعامل این موسسه ایجاد شده است.

این اولین فضای هنری است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی می‌شود و هنرمندان همدانی می‌توانند در یک فضای متفاوت آثار خود را به نمایش بگذارند.  به گفته مدیران این نگارخانه تا نوروز سال 98 آثار هنرمندان همدانی به صورت رایگان در این گالری به نمایش در خواهد آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان