//
کدخبر: ۱۱۸۷۴۵ //

نخستین گالری خصوصی همدان افتتاح می‌شود

نخستین گالری خصوصی همدان روز 31 مرداد ماه همزمان با آغاز هفته فرهنگی همدان با حضور هنرمندان برجسته کشور افتتاح می‌شود

نخستین گالری خصوصی همدان افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

این اولین فضای هنری است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی می‌شود و هنرمندان همدانی می‌توانند در یک فضای متفاوت آثار خود را به نمایش بگذارند. هر چند پیش از این گالری اختصاصی مینا آذرافشان در همدان راه اندازی شده بود اما این گالری تنها آثار خود هنرمند را به نمایش گذاشته است و آثار دیگر هنرمندان را نمی‌پذیرد. گالری هنر در قالب موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتانه ایجاد شده است. این گالری در خیابان طالقانی  روبه روی کتابخانه آزادی و با هزینه شخصی حسین رزی فامینی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتانه و علیرضا سهرابی مدیرعامل این موسسه ایجاد شده است.

حسین رزی فامینی رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتانه با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاح گالری هنر روز 31 مردادماه برگزار خواهد شد و از روز اول شهریور همزمان با آغاز هفته فرهنگی همدان کار خود را به طور رسمی شروع خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی آرمان هنر هگمتانه  افزود: سال گذشته پیشنهاد ایجاد این موسسه در همدان توسط استاد جواد بختیاری به آقای سهرابی داده شد و با پیگیری‌هایی که در ماه‌های گذشته داشتیم خوشبختانه به نتیجه رسید و اولین قدم ما ایجاد این گالری است که 31 مردادماه افتتاح خواهد شد.

او افزود: این فضا متعلق به هنرمندان همدانی است به همین منظور تا نوروز آینده از هیچ هنرمندی وجهی دریافت نخواهد شد و هنرمندان همدان می‌توانند آثار خود را پس از مراحل انتخاب در این گالری به نمایش بگذارند.

رزی فامینی افزود: بیش از 30 هنرمند برجسته از جمله استاد جواد بختیاری، استاد علی سجادی، یدالله کابلی و هنرمندان دیگری در مراسم افتتاحیه این گالری حضور خواهند داشت و اولین آثاری که در این گالری به نمایش در خواهد آمد متعلق به این هنرمندان است.

حسین زندی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان