//
کدخبر: ۱۱۵۱۶۶ //

حادثه خیزی جورقان برای همدان / حذف مسیر کندرو در شهر جورقان این معبر را به قربانگاه تبدیل می‌کند

بیش از یک سال است که استاندار همدان و به تبع آن شهردار و مدیران میانی شهر از ساماندهی ورودی‌های شهر همدان خبر می‌دهند.

حادثه خیزی جورقان برای همدان / حذف مسیر کندرو در شهر جورقان این معبر را به قربانگاه تبدیل می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

رویداد 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی نیز بهانه‌ای شده تا در بخشی از مسیر ورودی‌های شهر، عملیات عمرانی و ساماندهی دیده شود. از جمله بخشی از ورودی جاده ملایر و حاشیه باغ بهشت همدان ساماندهی شده و تغییراتی را به خود دیده است.

اما گاهی اتفاق‌هایی می‌افتد که به نظر می‌رسد عملکرد این مدیران  180درجه با گفته‌هایشان تفاوت دارد. به تازگی مسیر کندرو حاشیه شهر جورقان جمع شده و به یک نقطه خطر آفرین بدل شده است. مشخص نیست این اتفاق خطرناک با چه رویکردی افتاده است اما باعث در همین مدت کوتاه چندین تصادف و اتفاق را دامن زده است.

شهرجورقان در 5 کیلومتری جاده همدان-تهران  واقع شده است و یکی از اصلی ترین ورودی‌های شهر همدان است. بخشی از این شهر در حاشیه همین مسیر قرار دارد تعدادی از ساکنان حاشیه جاده بناهای خود را به فروشگاه و رستوران تبدیل کرده اند اما با حذف لاین کندرو فعالیت‌های آنان نیز با چالش روبه رو شده است.

یکی از مغازه داران می‌گوید: پیش از این ما امنیت بیشتری داشتیم و رانندگانی که با سرعت از این مسیر عبور می کردند وارد لاین کند رو نمی شدند. اما از روزی که این لاین در جاده حذف شده است احساس امنیت نداریم.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۰_۱۴-۴۳-۱۳

او می‌گوید: مسافران نیز با ترس و لزر پیاده می‌شوند. این مسیر خطرناک شده و تاکنون چندین خودرو به تیرهای برق برخورد کرده است. امیدوارم دوباره به حالت قبلی برگردد.

اما این طرح موافقانی نیز دارند برخی از مالکان املاک حاشیه این جاده که پیش‌تر عقب‌نشینی کرده بودند این روزها امیدوارند باردیگر املاک خود را از شهرداری باز پس بگیرند و به سمت جاده اصلی پیش روی کنند. به هر روی به نظر می رسد نه تنها در سال 2018 از نقاط حادثه خیز استان کم نشده است بلکه  یک نقطه حادثه خیز نیز به جاده های همدان افزوده شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۱_۲۱-۵۵-۲۲

کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان می‌گوید: شهرداری و شورای شهرهمدان هیچ مسئولیتی دراین مسیر ندارد و این بلوار در حوزه مسئولیت شهرداری جورقان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان