//
کدخبر: ۱۱۰۱۵۲ //

۱۲ هزار دانش‌آموز در کانون‌های فرهنگی استان قزوین فعالیت می‌کنند

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۱۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در کانون‌های فرهنگی تربیتی خبر داد.

 ۱۲ هزار دانش‌آموز در کانون‌های فرهنگی استان قزوین فعالیت می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام علی انصاری اظهار داشت: اوقات فراغت فرصتی خوب برای رسد و تعالی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و تربیتی است.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی‌ها دانش‌آموزان بدون مدیریت و برنامه در فصل تابستان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که این مهم باید مورد توجه مسئولان و خانواده‌ها قرار گیرد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: 70 برنامه پرورشی و 20 برنامه تربیت بدنی و ورزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

انصاری ادامه داد: براساس آمارها سال گذشته بیش از 42 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان شرکت کرده‌اند در حالی که کمبود ظرفیت‌ها را می‌توان یکی از علل کاهش جمعیت شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها برشمرد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت تفاهم‌نامه 3 ساله با تمام دستگاه‌های فرهنگی استان به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود منعقد شده است.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 23 کانون فرهنگی تربیتی در استان فعال بوده در حالی که 380 پایگاه تابستانی در بحث اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

انصاری افزود: امسال در موضوع اوقات فراغت در طول سال 1000 دانش‌آموز در برنامه‌های استعدادیابی ورزشی و 175 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های اردویی شرکت کردند.

وی از جذب 12 هزار دانش‌آموز در کانون‌های فرهنگی و تربیتی در سطح استان خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان