//
کدخبر: ۱۰۶۸۳ //

علی اکبر زارعی:کسانی که شهر شیراز را دو قطبی می کنند تابع ولایت نیستند

مردم شهر شیراز همنوا با اعضای شورای زحمتکش هستند.

علی اکبر زارعی:کسانی که شهر شیراز را دو قطبی می کنند تابع ولایت نیستند

علی اکبر زارعی یاوران شورای شهر شیراز و یکی از فعالان اجتماعی شیراز در گفتگو با فرتاک نیوز در خصوص وضعیت شورا و شهرداری و مشکلات پیش آمده در این خصوص گفت: شهردارشیراز فردی موفق، توانمند و متخصص در مدیریت شهری است که با شدت و همت در جبهه عملگرایی و توسعه شهری مشغول فعالیت می باشد که باید مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند اهداف خود را در شیراز پیاده نماید.

وی افزود: در تمام این سالها شهرداری مانند آقای پاک فطرت  با ریسک پذیری بالا ندیدم اما متاسفانه نگاه بی انصافی، بداخلاقی و سنگ اندازی نسبت به او صورت می گیرد. هر چند این سنگ اندازی ها و تخریب ها نه تنها باعث دلسردی شهردار نمی شود بلکه شدت عملگرایی او را بیشتر می کند، اگر فردی در شهر ما در حال رشد باشد همه سعی می کنند با سنگ اندازی جلوی رشدش را بگیرند و اگر موفق نشوند شاخ و برگهایش را هدف قرار می دهند که به قول شهردار با افتتاح پروژه ها جواب آنها نیز داده می شود.

زارعی افزود: بعضی از اعضای شورا  باید در پیشبرد اهداف همگرا و هم جهت باشند. مردم شهر شیراز همسو و هم نوا با شهردار فعلی هستند، برای مثال عقب نشینی باشگاه رفاه کارگران و درمانگاه شهید رضایی که مشارکت نهادهای مربوطه و پیگیری  علی راستگو  با شهردار سبب شد تا این پروژه پل کابلی تا چند ماه دیگر به مرحله اجرا درآید.

این فعال اجتماعی در ادامه گفت: برنامه ریزی و اولویت قراردادن زیرساخت های شهری امری مهم و تصمیم گیری صحیح مستلزم داشتن آمار و اطلاعات دقیق می باشد و موجب رفاه، آرامش، شادابی و نشاط هر شهر در شهروندان آن است.

وی افزود: درجلسه ای که برای ایجاد تفاهم بین مسئولین شهر تشکیل شد نتیجه ای حاصل نشد. آقای پاک فطرت  کارهای مهمی در خصوص عمران و آبادانی شهر انجام دادند که پل شهدای پدونک، تقاطع سه سطعی معلم ، پارک 580 هکتاری  نمونه ای از این اقدامات است.

زارعی افزود: در جلسه ای که برای حل مشکلات بین مسئولین برگزار شد به این دلیل که حرکتی خودجوش بود و مدیریتی روی آن صورت نگرفت، نتیجه ای حاصل نشد. در هر کاری ابتدا باید برنامه ریزی داشت و بر مبنای برنامه تصمیم گیری صورت گیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت:برای از بین بردن فضای دو_قطبی موجود درشیراز همه باید تلاش کنیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که دوقطبی شدن را رد می کنند، اقدام نماییم و افرادی که در شهر شیراز در پی دو_قطبی کردن فضا هستند باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند و با آن همسو باشند. با هم اندیشی می توان مشکلات را برطرف نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان