//
کدخبر: ۳۶۹۸ //

عضو شورای شهر شیراز در گفت و گو با فرتاک نیوز: مطالعه ترافیکی محورهای اصلی شهر ضرورت دارد

شیراز به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران و شهری با جاذبه های گردشگری بسیار بالا، نباید اسیر گره های ترافیکی باشد برهمین اساس به نظر می رسد مدیریت شهری بایستی توجه ای ویژه به منظور رفع این معضل را در دستور کار خود داشته باشد.

عضو شورای شهر شیراز در گفت و گو با فرتاک نیوز: مطالعه ترافیکی محورهای اصلی شهر ضرورت دارد

 مهندس علی راستگو عضو شورای اسلامی کلان شهر شیراز در مورد وضعیت ترافیکی شهر شیراز به فرتاک نیوز گفت: ترافیک، امروزه به مشکل حل نشدنی شهرها تبدیل شده و گویا  فعالیت مقطعی،برای حل این معضل پاسخگو نیست.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه افزود: در کنار حذف و اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان شهری و ساخت پارکینگ و احداث پل به جای چهارراه و میدان، راه اندازی قطار شهری در مرکز شهر و خصوصأ خیابانهای اصلی شهر نیز باید مورد مطالعه ترافیکی قرار گیرد.

 رییس  کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر در این باره بیان داشت: در سالهای آینده وضعیت با افزایش ترافیک و آلودگی بیشتر هوا عملأ غیر قابل تحمل خواهد بود.

67WyTaA2dOAt

 وی با پیشنهاد مطالعه  محور کریم خان زند که از خیابانهای پرتردد شهر است افزود: این محور اصلی ترین محور مرکزی شهر است که از هم اکنون باید برای افزایش ظرفیت ترافیکی آن فکر اساسی کرد چرا که عملا شهروندان در این محور با مشکل اساسی مواجه هستند .

 راستگو در پایان افزود: در صورت راه اندازی قطارشهری و صد البته همکاری مردم و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی، سفرهای درون شهری به سهولت انجام خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان