//
کدخبر: ۸۱۷۵ //

مردم وشورا ؛دوباره بهم میرسند...

علی اکبر زارعی؛ مولا علی(ع) فرمودند : دروغگویی عیبی رسوا کننده است. ( چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسان دروغگو در بین مردم رسوا میگردد ) بحارالانوار جلد 66 صفحه 313 حدیث 7....

مردم وشورا ؛دوباره بهم میرسند...
به گزارش فرتاک نیوز؛ اتفاقات این دوره بعضی از افراد شورا و شهرداری در تاریخ ثبت خواهد شد/ این روزها هم می‌گذرد...

 

سه وسال اندی ازدور چهارم شورا گذشت تا اینکه بعضی از حضرات صندلی دوست تازه متوجه حضور مردم شده اند و جهت فریب دادن بعضی از نقاط حساس و صاحب رای بسیار ما آدم های ساده را در جلسه ای جمع کردند و با دادن صبحانه وپذیرایی اعلام نمودند که برای برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر ،14 محله کم برخوردار از امکانات (البته شما بخوانید صاحب رای بالا ) وهماهنگی بامسولان صورت گرفته تا جهت چنین مراسمی از نظر مالی کمک هایی صورت بگیرند .

 

این اولین بار نیست این دوستان مردم را باچنین وعده هایی فریب می دهند ، اما این رفتارها و وعده های دروغ   در آستانه انتخابات شورای شهر معنادار تر از گذشته خواهد بود.

 

دیروز ١٨ بهمن چند تا از دوستان اصحاب رسانه برام زنگ زدند و می‌گفتند برخی دوستان  در مصاحبه فجریه و ماههای  پایانی حکومتشان  مدعی شده اند  که برای فلان محله پایین شهر چنان کردند وبی سان کردند وبا کمک های مالی برای محلات کم بضاعت جهت برگزاری مراسم جهت فرهنگ این محلات کم برخوردار  گره‌گشایی کرده و از همه مهم‌تر یادواره هایی برای شهدا باهزینه هاو کمک های آنان گرفته شده است .دراین رابطه دوستان  اصرار داشتند نظر من را جویا شوند.منم با خنده گفتم خدا قوتشون بدهد که با کمک های مالی خود جهت محلات کم برخوردار -شمابخوانید محلات بارای بالا-  فرهنگ این مناطق را ترقی دادند.

 

البته از مشکلات مالی شهرداری  به خاطر رکود ساخت‌وساز و کاهش درآمد و اضافه شدن چند هزار میلیاردی بودجه‌های جاری و افزایش پرسنل جدیدالورود و هزینه‌های کلان که در اخبار صحن علنی شورای شهر از زبان اعضای شورا به گوشمان می‌رسد را به خوبی درک می‌کنم که فشارهایی در مجموعه برای بیان این مطالب وجود دارد.

 

در آخر در تعجبم که چرابعضی ازاعضای شورای محترم شهر و برخی مدیران ارشد شهرداری شیرار برای توجیه ضعف‌ها و ناکارآمدی های مدیریتی خود در آمار دست‌کاری کرده و جو بی‌اعتمادی ایجاد می‌کنند؟ به دوستان گفتم نگران نباشید این روزها هم می‌گذرد و اتفاقات این دوره شورا و شهرداری مخصوصاً در سال ٩٥ در تاریخ مدیریت شهری و شهر اولین‌ها ثبت خواهدشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان